Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Ja

Maar amper meer te verkrijgen tegen een redelijke prijs

Tsja, zo gaat dat vaker met gewilde items :wink:

1 like

Vrolijk kerst allemaal

8 likes

Prachtig :ok_hand:

3 likes

Zo erg eens met jou dat ik deze zelf had kunnen posten.
Maar om te beginnen hebben we een kerstboom waar al te veel onderligt.
Dus dat ganiegaan hé

En, dit jubileummodel zal wel nergens meer te koop zijn vermoed ik.

1 like

Deze zou ik wel eens willen passen. Met de eerste links die ferm uitlopen lijkt hij me wat groot dragen, en het Snelwisselsysteem lijkt me gedoe met andere banden vinden. Leuk zijn wel de referenties naar auto’s, hoewel ik zelf geen autofreak ben. Ook leuk dat ie waterdicht is. En dan zijn er nog erg veel wijzerplaten om uit te kiezen. :thinking:

18 likes

16 likes

Dit zou wel een leuk kersthorloge zijn…

18 likes

15 likes

wordt dit 2024? :smiley:

1 like

Haha. Het zaadje is wel een beetje gepland 🫣

1 like

:ok_hand:

1 like

Helaas uitverkocht en slechts in gelimiteerde oplage uitgebracht, deze Amalfi van Nederlandse bodem. Deze had van mij onder de kerstboom mogen liggen…

12 likes

Ja mooi! Ook die nijntje edities zijn gaaf!

Hoe vind jij dat systeem dat het horloge draait in zijn kast? (zodat je het met auto rijden beter kan aflezen)

1 like

Af en toe komen ze voorbij op Chrono24.
Gelimiteerd dus behoorlijk aan de prijs. Maar dromen mag :grin:

1 like

27 likes

Als je Laurens (De Rijke) een berichtje stuurt wil hij vast wel een Amalfi voor je maken als hij klaar is met mijn Nijntje (die in maart komt :))

Idd leuk bedacht. Of je het in praktijk na paar keer nog gebruikt betwijfel ik maar het geeft wel net dat extraatje aan het horloge.

1 like

Heb die Nijntje uitvoering idd ff aan mijn vrouw laten zien, of t wat voor haar was maar daar trapte ze niet in…:zipper_mouth_face:

1 like