Zag het idd. Thx. Maar m’n GS periode is nog niet ten einde.
Hahaha
De dag is nog lang
Weet waar je woont, en watchesandpugs zit niet te ver van je vandaan
kapnou
Ja prachtig. Blijft een van de meest geslaagde nieuw modellen horloges van afgelopen jaren.
Eens een zoekertje maken hopakee
Heel valt deze wat te klein op mijn pols.
heerlijk!
Uit de Louis Vuitton fabriek du temps, zeg maar…
Ik ben normaliter geen fan van tourbillons, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering. Wijzerplaat van Voutillainen, uurwerk van LV, fantastische maten, en met tourbillon en al minder dan 10mm dik.
Leuk bedacht die secondencomplicatie!
Ik zou 'm graag onder de neus wrijven van de eerstvolgende die roept dat modehuizen zich niet met horloges bezig moeten houden. Hulde! Dit doet in mijn optiek Daniel Roth ook nog eens eer aan.
Omdat het een soort van winter is, zou ik het wel weten, maar eigenlijk weet ik het niet… Eén ding is zeker: de GS-variant van het horlogevirus manifesteert zich. Zeer zeker de focus op ‘iets met een bracelet’ . Maar ja, dat datumveld, hè…?
Foto credits: monochrome watches.
Inderdaad, zolang het maar geen plekmerkpraktijken worden. Zo doet Hermès ook leuke dingen met Vaucher uurwerken en originele designs.
Klopt, ik heb me ook laten vangen
Hij is wat aan de grote kant, maar het gaat hem wel af. Helaas ben ik geen fan van de band van je GS en van de champagne plaat, hoe mooi hij ook is op plaatjes. Maar er komen genoeg FXD’s voorbij bij de bekende dealers, dus er komt zeker wel een mooie gelegenheid voorbij voor een ruildeal tzt