De geelgouden, echt een prachtsieraad!
Ze zijn allebei goud…
Maar het mooiste zou zijn allebei in bezit bedoelde ik
It’s up to you
Poe, das een pareltje! Waar kijk ik naar?
Bedankt voor de link!
Net een paar ton boven budget vrees ik maar erg mooi om te zien.
Wel geestig dat ze met grote koppen op hun website hebben dat ze geen verzendkosten rekenen.
(behalve voor horlogebandjes maar die kosten ook maar 600 euro. die mensen moeten tenslotte ook gewoon eten op tafel hebben savonds)
Ik denk dat je/we/ze het langzamerhand zelf ook echt beginnen te geloven, dat is wel het meest zorgelijke
Hoe meer ik hun website lees hoe meer ik een beetje boos word op deze mensen. Ik was al begonnen aan een epistel (rant) van twee kantjes maar ik zal het jullie niet aandoen. Daar is dit topic dan ook niet voor.
Een klein voorbeeldje dan:
De Bethune … captures the infinitely complex beauty of the sky and breathes life into it
Ze hebben het universum er even bijgepakt maar het dan tenminste een keer mooi gemaakt. Fijn.
Misschien zijn die verzendkosten wel om die bizar lange lug-gap af te leggen.
Ontopic:
Deze had ik graag gedragen. Tof ding.
Wauw prachtig horloge . Ik vind bij het tweede vooral het blauw mooi in combinatie met de maan
Ben d’r van onder de indruk.
Maar de maat van nu, 41 mm, is niet tof.
Terug naar 38 zoals in mijn geboortejaar
Ik kom er net achter dat er een hele gave Speedy Racing van rond 1970 bestaat (250 stuks) - als ik me niet vergis gewoon 42mm. DIE had ik vandaag wel willen dragen!
(Ik meen dat ‘deze’ in 2004 ook in Japan geleverd met dito aantal, als ik het artikel goed gelezen heb).