Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Explorer vibes met een twist. Ik zoek naar milgauss vibes in het entry segment. Ball maakt ook wat in die richting maar gaan al gauw naar 2.5k geloof ik. Dit is ook leuk.

4 likes

16 likes

13 likes

Titanium:

31 likes

Heel tof! Ik vind alleen de wijzerplaat een beetje flets, daar had van mij best wat meer contrast in gemogen.

2 likes

Mooi hoor :ok_hand:

12 likes

ochs und junior moon phase
slimme, “eenvoudige” herwerking van het binnenwerk
prachtig, “bruut”, industrieel design

7 likes

De gedachte speelt om niet om de klip klap een horloge te kopen en een pauze te nemen om deze aan te schaffen.

26 likes

Koop lekker de Hammie variant :wink:

8 likes

Er zal altijd een plek zijn voor een out-there horloge. Eentje die niet iedereen begrijpt, maar jou precies weet te raken.

De AT is wat safe, zeker. Maar als je net begint met een hobby raak je de bekende punten vaak als eerst.

2 likes

Foto van t www. Vind de rode seconden wijzer hier wel wat beter bij passen dan bij de oranje wijzerplaat.

Te veel pop qua kleur. Mss binnenkort toch maar eens met de eigen ogen gaan bekijken :face_with_monocle:

Want meer kleur in de collectie: Wy nut :sweat_smile:

9 likes

Erg leuk wel, deze nieuwe PO.

12 likes

En in het datumvenster dan weer iets minder contrast. Maar hij heeft inderdaad wel wat!

1 like

8 likes

Ja! Ik vind deze nieuwe versie waanzinnig gaaf. :muscle:

11 likes

Is niet lelijk idd :yum::+1:

1 like

Eens, die is inderdaad een beetje apart,

1 like

Mijn eerste gedachte.

1 like

Maar nu ze deze kast eenmaal in titanium hebben gemaakt, verwacht ik op termijn nog wel een paar andere wijzerplaten met deze zelfde kast.
Althans, dat hoop ik wel.