Ja dat is me er Één
Ziet er knap uit kerel!
ja, als ik met de hobby zou stoppen en alles eruit zou doen dan dit is wel een kandidaat als one piece collection
Zoooo…
Vet! En dan van die nonchalante “wat dragen we vandaag” foto’s posten dat je een beetje op de bank hangt en snooker kijkt
UFC 298 van vannacht. Snooker pas weer later vandaag…
Topuria…Holy Shit!
Ik zit het event net terug te kijken, begin nu aan het main event. De uitslag weet ik al maar ben erg benieuwd en zal lastig te zien zijn om Volk zo knockout te zien gaan. Merab was trouwens ook goed, en wat een klasse toont Whittaker. Komt na tegenslag steeds weer beter terug
Mooi event…heb genoten van iedere pot. En wat een einde…
Benieuwd of Mcgregor de handschoen oppakt…
Aardig verdienen trouwens voor ‘1 potje vechten’…
Bizar hoeveel Dern verdiende met een verliespartij. Blijft altijd een raar gezicht haar gevechten. Standup van haar blijft awkward
Ja echt heh…wat een geld!
Af en toe wisselen
Even een dagje proberen. Zowel de 38 als de 41mm (dit is de 41). Als onderdeel van de voorlopig virtuele zoektocht naar iets moois op staal/titanium.
Begin vorig jaar voor het eerst een (vintage) two-tone duikertje gekocht van mijn favoriete merk. Bevalt goed. Draag 'm best vaak. Dus deze zou ik ook wel 'ns willen proberen, vandaag.
Je hebt die bijna in de verzameling, maar het zijn een Seiko, een JLC en een manufacture edition.