Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Jij had de zwarte kast met witte wijzerplaat toch?

1 like

Klopt…deze. Het 43mm model. Erg gaaf ding en droeg heerlijk. Het fijnafstelling systeem in de clasp is geniaal. Een van de leukste en gaafste horloges die ik in de afgelopen 10 jaar heb gehad.

Ik zou de zwarte 41mm versie nog wel eens willen hebben…uiteraard dan weer op de zwarte nylon strap.

7 likes

Precies die 41mm versie met carbon wijzerplaat. Wat een gaaf horloge! Ik wil ooit nog een ‘all black’ horloge en in de enigszins betaalbare categorie staat deze wel eenzaam bovenaan :slight_smile:

1 like

In t kader van niet allerdaagse horloges.

Is niet ‘goedkoop’ maar ook niet ‘duur’ voor de complicatie.

Natuurlijk in paars

14 likes

Waar kijken we naar?

1 like

Bel canto van Christopher Ward

1 like

Leuk ding, maar ik kan me niet over dat kippetje met rode snavel zetten :man_shrugging:

5 likes

Gelukkig ook nog in diverse andere kleuren te krijgen zoals ijs blauw. Ook lekker

Maar ik vind net vanwege wat je aangeeft de paarse er wel tussen uit springen.

@daffie. Ik vermoed 3.18 uur isch? Prachtig zie m ook weleens op ig voorbij komen. Schat niet goedkoop? :drooling_face:

6 likes

Ja idd dat is ook het enige ik ervan kon maken. :nerd_face: Zal een best prijsje hebben. :see_no_evil:

1 like

:heart_eyes:

13 likes

Of een van deze twee…

19 likes

jij bent ook de moeiljkste niet :wink:

1 like

Sinds mijn horlogereis blijft deze ping pongen in mijn gedachtes :boom:
photo_editor_ds_1708438878193

9 likes

7 likes

Uurwerkje hoor :ok_hand:

16 likes

Jij bent de laatste tijd erg druk met oriënteren op je volgende aanschaf hè?

2 likes

Meerjarenplan :nerd_face:

5 likes

Meerdere jaren bezig zijn om iets te kopen wat je na een paar weken gaat verkopen? :thinking: :joy:

2 likes

Nee…het zou een meerjarenplan worden als ik ooit zoiets zou kunnen (en willen) betalen. Waarom denk je dat ik plaatjes zo leuk vind. :sunglasses:

1 like

7 likes