Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Doen! Heerlijk ding en kost geen drol. :ok_hand:

1 like

Heel lekker! :heart_eyes:

1 like

Ik vind deze wel gaaf :checkered_flag:

13 likes

De kast (en de wijzerplaat … euhm en de wijzers) van de gs al eens goed bekeken? Prachtig toch …

2 likes

welke ref is dit?

YES!!

Grand-Seiko-44GS-Hi-Beat-36000-Ever-Brilliant-Steel-Red-Iwate-Dial.

1 like

Iwate plaat is altijd mooi he :slight_smile:

13 likes

24 likes

17 likes

Heerlijk stuk! Ik ga weer eens voor deze dan vandaag:

Het is lang geleden dat een model zolang in mijn hoofd heeft zitten spoken. Zo zelfs dat ik overweeg om mijn Black Bay 54 en mijn Pelagos FXD eruit te gooien ervoor (en het zijn beide geweldige stukken). Wat zouden jullie doen?

• Tudors eruit en GS erin
  • Tudors houden en vergeten die veel te dure lompe Japanner
0 stemmers
6 likes

Hoe gaaf deze GS ook is, de BB54 en de FXD eruit zou ik een te hoge prijs vinden.

5 likes

12 likes

Vandaar mijn twijfel… maar een keer het zaadje geplant is :sweat_smile:

1 like

Ja, lastig is dat. Misschien moet je het dan maar gewoon doen. Gelukkig kun je de BB54 en FXD redelijk makkelijk weer vinden als het toch niet de juiste keuze bleek te zijn.

Heb je de GS gepast?

Dat klopt ook weer. Die Tudors zijn ook relatief goed verkoopbaar, alleen die GS zal verlies pakken zijn als ik hem wil wegdoen… Maar dat is nooit het plan natuurlijk :wink:

Niet die specifiek, want het is een boutique exclusive. Maar wel de zwarte Night Birch, die dezelfde titanium kast heeft en hetzelfde uurwerk. Alleen de wijzerplaat is anders. Die beviel me verrassend goed, vandaar de verleiding in mijn hoofd :sweat_smile:

13 likes

Al gepast? Ik heb die een tijd terug in de vitrine zien staan bij Tensen en die sprong er echt uit. Heb daar zeker 5 minuten van genoten. Niet binnen gegaan en al zeker niet gepast. Moet mezelf leren beheersen alles kopen kan gewoon niet. Maar wat een prachtig horloge.

Dat is toch de evidentie zelve , de GS zonder twijfel. Zoveel meer horloge dan eender welke Tudor.

4 likes

Nee, way out of my league…:sweat_smile:

1 like

Farer is (al een tijdje) goed bezig zeg…:ok_hand:

11 likes