Ik ben al een hele tijd op zoek naar een rechthoekig/tonneau/square horloge. En ik kom er maar telkens bij eentje uit waar ik niks op aan te merken heb en dat is de Tank. Dus dat wordt sparen sparen sparen…ben ik bang
Ik zet iedere maand een paar tientjes opzij…
Geef mij maar de rechtse, zo is het snel beslist
Ik doe met je mee! Wat een knaller…Waarbij de afwerking van de small seconds bij de zwarte dan weer geweldig is!
Voor mij ook rechts. Op basis van de plaatjes wellicht het allermooiste horloge dat er is…
Bij 5 tientjes per maand moet het in 150 jaar lukken
Soms lonkt het wel om de understated Tortue in te ruilen voor iets met diamanten. Helaas lever je dan de guilloche en breguet wijzers in. Alledrie heb ik nog niet gevonden
Setje van maken . Ik wil ook nog een klassieke cartierplaat, maar wil er mijn zwarte tank niet voor inruilen. Komt er naast op gepaste tijd.
Zeg nooit nooit, maar is wel een kostbare onderneming en er is nog zo veel meer moois (van andere merken) dit zou toch wel erg overlappen.
Maar de combi witgoud/platinum met diamanten vind ik wel chique en nog enigszins draagbaar? Heb er geen ervaring mee helaas haha.
Toekomstig setje voor bij de zwarte tank een klassieke plaat santos dumont
Zou ook mooi zijn ja. Al zit de tank Française 2302 al heel lang in mijn hoofd.
Vandaag dan ook maar een Cartier graag. De chinoise in geel goud.
Gisteren tegenaan gelopen met shoppen. 500 piek is niet duur, maar gaat het beklijven voor erbij? Twijfel of ik hem zal oppikken …