Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

14 likes

Oh jee… gaan de PRX-en plaats maken voor deze? Of toch een lichte zonnesteek opgelopen?

1 like

Nou de eerste prx is Idd zojuist verkocht dus het begin is er…nog maar 39.700 te gaan…:joy:

2 likes

Ooooh dat is een half dagje werken :laughing:

1 like

…en 20 minuten voor een Ronaldo of Messi :flushed:

1 like

Verschil moet er wezen :joy:

2 likes

Heel mooi, maar 6.8k mooi? Ik weet het nog niet. :thinking:

Ik wel. Daarvoor zou ik wat anders halen.

2 likes

Precies!

1 like

Chopard MM GTS Bamford edition:

21 likes

22 likes

Wordt door de meesten niet eens naar omgekeken maar sinds ik hem ooit is om heb gehad ben ik nog steeds erg gecharmeerd van deze 34mm air king. De blauwe wijzerplaat is mooi maar de voor Rolex wat quirky stalen bezel zou voor velen een turnoff zijn, want niet van edelmetaal etc. Ik vind hem juist tof en deze staat bij mij nog steeds op het lijstje om ooit te willen hebben

18 likes

Dat is echt een heel tof horloge.
Heb 'm ooit gehad met silver dial.

:ok_hand:

2 likes

Die air-king tekst is ook cool.
Wat me wel nu pas opvalt is de ‘precision’. Betekent dit dat het geen chronometer is?

Oef, die is wel heel gaaf! Jammer dat de maat wat groot is :blush:

1 like

Geen kleintje inderdaad, maar de prijs zou me eerder tegenhouden dan de diameter :grin:

1 like

Ja en nee, kan mij herinneren dat dit was omdat de uurwerken niet voor cosc certificering waren ingediend en getest maar in principe wel dezelfde specs hadden.

Geloof om de kosten lager te houden en dan met de Precision tekst nog steeds een soort eigen keurmerk te geven.

1 like

image

De laatste loodjes wegen het zwaarst. #almostthere

20 likes

Blijft toch ontzettend gaaf hoor! Prachtige kleur ook! Is er tegenwoordig nog wat korting te Bedingen op Breitling? Of valt het tegen?

1 like

In dit topic is dat gelukkig geen punt :sweat_smile:

2 likes