Heb je de prijs ook gezien?
Ja toen was de liefse bekoeld. Ik doe het voorlopig wel met dit zalmroze exemplaar.
Maar guilloche weekt altijd wat loche
Waren dit ook specifiek modellen voor japanse/aziatische markt? Ik heb zelden een zwitsers horloge gezien dat er zo Japans uit zag
Goed mogelijk dat ze ontworpen zijn voor de Japanse markt. Je ziet ze in elk geval veel vaker Japan dan hier. De duiker heb ik volgens mij ook nooit hier in een catalogus gezien, de chrono wel; die is hier in elk geval wel verkocht.
Ik vind dit een bijzonder elegante chronograaf, sowieso is blue on blue een van mijn favoriete kleurencombinaties voor een horloge en dit exemplaar takes the cake voor mij. Wederom een grail van mij
Ja, de Carrera 39mm ‘glassbox’ vind ik ook heel erg goed gelukt. Zowel in de blauwe, als de reverse-panda uitvoering. En sinds kort is er natuurlijk ook de Skipper-versie. Die laatst, in Dubai, even irl mogen bekijken. Dat is nu dus mijn grail watch.
Dit is inderdaad een heel geslaagde variatie, ik vind het knap hoe een relatief kleine aanpassing zo’n groot verschil kan maken qua uitstraling. Van bijna dress in de blauw op blauw uitvoering naar lekker sportief in deze Skipper uitvoering
het spijt me maar vind dit echt belachelijke uitvoeringen,slaat gewoon nergens op
Tag is goed bezig op dit moment!