Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Die kant ga je wel op ja
Maar dat durven ze grijs ook nog wel te vragen voor een Datejust, toch, dacht ik :thinking:

1 like

Nee joh. Die heb je al voor 5k :smirk:

Die veel te grote 41mm DJ wel btw :zipper_mouth_face:

2 likes

3 likes

23 likes

23 likes

jaaaaa mooi he?

(dit horloge hoort wel 10bar te zijn)

9 likes

Snap niet helemaal waarom Longines er een Rolex sausje overheen gemikt heeft. Die kast lijkt regelrecht daarvandaan te komen. Vorige Hydroconquest had tenminste nog een eigen gezicht :thinking:

4 likes

Ik snap wat je zegt al vind ik het nog steeds een Hydroconquest.

11 likes

Vond die grote cijfers wel lekker eigenwijs. Het is niet zo dat het een Submariner-kopie geworden is, maar deze mist wel een beetje een eigen gezicht :thinking:

Met de nieuwe “normale” Conquest hebben ze een beetje hetzelfde gedaan :thinking:

2 likes

Om eens te ervaren. Qua productievolume en prijs redelijk onbereikbaar… Felipe Pikullik Mondphase 1.

7 likes

Ik word helemaal onrustig van dit ding. 4 verschillende vormen wijzers en drie totaal verschillende vormen uurmarkeringen. Wel psychopaat heeft dit goedgekeurd

2 likes

Inderdaad.
Een beetje Tolex en een vleugje Tudor. Beetje een bij elkaar gezocht ontwerp.

1 like

Er zou een nieuwe 903 in 2024 komen.

Ik ga maar weer eens op de vintage tour. Stalen “step case” en een emaille plaat; is toch wel een heel lekkere combinatie :yum:

8 likes

Eens

1 like

20 likes

Ik vind deze refresh een stuk beter dan het vorige model. :ok_hand:

1 like

10 likes

Is dit een nieuwere uitvoering? Heb hem in deze configuratie nog niet eerder gezien. Mooi horloge, hoor. En iets draagbaarder dan de Finissimo ook.

1 like