Nog even geduld hebben. De Italiaanse dealer waar ik hem heb besteld verstuurd i.v.m. vakantie pas op 21-08 🥲
Vaste waarde aan de pols? Hoe valt hij mee?
Ik heb dat ding 4 dagen maar draag hem tot nu toe elke dag enkele uurtjes.
Ik weet niet precies wat je bedoeld met deze vraag.
Je twijfelde of hij wel ging blijven eens de Zenith er is. Is die twijfel er nog?
Yes. Dan moet ik ze echt naast elkaar gaan ervaren. Als ik merk dat ik de Sinn niet meer pak mag ie weer gaan.
Ik neem alvast n optie binnen paar maand, ok?
Kheb al voorpret.
Hoho, niet stoken in een nog niet bestaand huwelijk Stefan.
Jammer van het datumvenster.
Vreemde positionering.
Zonder, met een 6, zou mooier zijn.
Eens, al stoort het me niet heel erg. Vind het wel netjes gedaan.
De bovenkant van het venster had gelijk moeten zijn aan de 7-5-lijn òf in de getallencirkel gepositioneerd…
Nu is het niets maar zonder OCD is het mogelijk wèl acceptabel.
Zo een klassieke chrono hoeft geen datum vind ik.
Waarom beter? Mooier in ieder geval en een datum is ook een enorme plus. Maar beter??
Mij lijkt het dat de subdials en het venster een gelijkzijdige driehoek vormen. Ik vind het in ieder geval totaal niet storend.
Het is nu close up plaatjes kijken hè.
Zou goed kunnen dat het IRL allemaal heel meevalt.
Laat onverlet dat een 6 ipv een datumcomplicatie mooier zou zijn volgens mij.
Die regels zou ik normaal ook hanteren, maar deze plaat heeft zoveel negatieve ruimte dat het wel past, zelfs als het niet de juiste positie heeft en dit hebben ze ‘opgelost’ door daar de swiss made tekst te plaatsen.
Ik denk dat we het eens zijn dat een 6 mooier is, maar ik vind dit wel acceptabel weggewerkt.
Beter is inderdaad subjectief.
Hij is in ieder geval mooier, beter in balans, heeft een datum, automatisch opwinden, veel hogere beat-rate en hacking. Dat zijn best wat voordelen. Gangreserve is iets lager, maar minder relevant want automaat.
Afwerking van uurwerk zal niet op het niveau van de Patek zijn, maar niet om je voor te schamen.