Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Gloednieuw…

24 likes

Erg mooi :+1:t2: Zo’n secondewijzer zonder enig ‘contragewicht’ zie je ook bijna nooit, toch?

1 like

Deze zou ik wel is willen proberen :+1:

https://www.edox.ch/de/product/neptunian-grande-reserve-date-automatic-80801-3bbum-bucdn/

10 likes

Als afwisseling… Geen bezwaar tegen blauw uit Glashütte!

24 likes

Vandaag voor mij de Breguet Classique 7637 Répétition Minutes. Roodgouden minute repeater met zwarte emaille wijzerplaat.

Bijna perfect maar zeker niet helemaal (42mm dus te groot, opzichtig afgewerkt uurwerk, en een prijskaartje van 250k), en daarom zal één dag genoeg zijn.

Het wordt pas een échte ‘winner’ als ze deze wijzerplaat in een normale Tradition (zónder datum) van 38mm zouden doen.

12 likes

Hoe kom je erop, bizar. Dit zijn de samenwerkingen die nou echt tof zijn. MB&F x Moser

18 likes

Halleluja! En nog toffer: een one-off waarvan de opbrengsten gaan naar research voor een (nu nog) ongeneeslijke ziekte :raised_hands:

1 like

Als ze die nu eens in rood uitbrengen :grin:

Ot

2 likes

Eens

7 likes

11 likes

Ben niet een uitgesproken fan van Mont Blanc, maar dit… Pffff, fraai :ok_hand:

1 like

Voor mij de Tortue. Welke nemen jullie?

Monopoussoir battle
  • Tank
  • Tortue

0 stemmers

1 like

Tortue - heeft F.P. Journe daar in een ver verleden niet het uurwerk voor gemaakt?

Het uurwerk voor beide horloges is dezelfde. Niet alleen Journe was betrokken bij de ontwikkeling maar ook Vianney Halter en Flageollet (van De Bethune).

1 like

Oh ja nu herinner ik het me. Toch de tortue

De Tortue, elke dag opnieuw.

1 like

Deze vind ik toch ook wel weer erg geslaagd hoor.

22 likes

Pfff. Deze leggen we dan maar vast klaar voor morgen.

13 likes

De staudt hype is een beetje gaan liggen, maar ik zou deze wel een keer willen proberen. De blauwe Praeludium Petit.

Zwerf(de) er ooit eens eentje over HF als ik me goed herinner. Misschien zien we hem nog eens terug in het blauwe gedeelte.

Mooie wijzerplaat maakt dit merk

14 likes