Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

14 likes

De Omiwatari zou wel eens een dagje mogen om te testen of het een blijver is… fris blauw, spring drive, geen LE dus gewoon verkrijgbaar onder list. Tempting!

23 likes

11 likes

Ja, eens. Enerzijds vind ik het iets teveel geld voor wat je krijgt, anderzijds vind ik hem mede door die wijzerplaat wel heel bijzonder.

1 like

Waanzinnig mooi

1 like

18 likes

Veel te groot dit. Maar toch.

I might not know shit from Shinola, maar dit is cool.

5 likes

Overigens, @rjbroer, @GerardNijenbrinks, @Tulipan

Gefeliciteerd met deze release. Allemachtig. Nori. Mijn vrouw is er ook van gecharmeerd. Dit is een erg mooie interpretatie van een vel Nori, en Minase is natuurlijk een meer dan geweldige keuze voor een collab.

Als jullie iets goed doen ga je ook balls to the wall briljant, hoor. Poe poe.

23 likes

Oef, dit is erg fraai :ok_hand:

Maar morgen gaat het gebeuren. Zin in.

1 like

13 likes

De dames en heren bij ALS hebben wel weer wat moois bedacht. Dit zou niet misstaan in de collectie :wink:

Credits voor de foto’s:

19 likes

Een hele dikke wauw:

:hugs:

12 likes

Soms denk ik er aan om een groot deel te verkopen, en opnieuw te beginnen, dan zou dit een kanshebber zijn:

Zoooooo mooi :star_struck:

38 likes

Doen, ik wil die als ik 50 word.

1 like

Verjaardag :birthday: horloge :partying_face: Gefeliciteerd

1 like

Wordt je inderdaad stil van :drooling_face:

9 likes

Lapis lazuli, white gold gok ik?

Wat is dat toch? Eerst moest ik niks hebben van die skeleton wijzers, nu vind het ineens een mooi horloge.

5 likes

Deze eigenlijk wel.
Stond twee weken geleden op eBay. Omdat het een Amerikaanse veiling was sloot ie midden in de nacht. Toen ik de volgende ochtend wakker werd bleek mijn bod 2 dollar te laag. Bummer… :confused:

3 likes