Aanstaande zondag om 14:00 UTC, dus om 15:00 uur Nederlandse tijd.
Er zijn er slechts 200 beschikbaar en enkel op de jubilee band.
Tip: zorg dat je een account hebt, zodat je adres al ingevuld is. Ga niks anders van de website shoppen, want dan ben je te laat (heb ik al eens meegemaakt haha).
Dus voor 15:00 uur account maken en zorgen dat je om 14:58 bent ingelogd. Ga naar de pagina van het horloge, begin te F5-en totdat het beschikbaar is, gooi het in je winkelmandje en gelijk uitchecken hahaha.
Toen ik het twee jaar geleden probeerde was het horloge binnen een minuut uitverkocht en was ik te laat, omdat ik nog twee bandjes wilde kopen
Kan dan pas de knoop doorhakken. Ik vind m gewoon bijzonder.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
En die GS is eigelijk best aan de prijs en das relatief want wie heeft er nu een sneltikker met 80 uur gangreserve in t assortiment .
Meer dan ik eigenlijk wil uitgeven en met bijna 10 k zou ik bijna zeggen. Ik wil eigenlijk geen goud meer maar een gouden Tank. Is de uitzondering die ik zou willen maken ook met ‘Ik wil niet meer over de 10 k heen voor een horloge. De twijfels die ik dan weer heb. Heb al iets in deze vorm de Reverso. Ik heb al iets met Romeinse cijfers de Santos. Kan dit er dan wel naast?
Maar goed ik hou op met verdere vervuiling van t topic. We zien of binnenkort een na of een vraag wat gaan we doen. Want ben best inspiratieloos indien Cornehl t niet word.
Vind Chopard absoluut één van de mooiste merken, maar dit is een essentieel onderdeel:
Chopard is nog net niet onbereikbaar. Toch zullen er niet snel 2 horloges van dit kaliber komen, en dan is een Chopard geen horloge wat je dagelijks draagt. De route naar bijv. een GMT Master II is eenvoudiger.
Heb hetzelfde met Chopard. Het is een prachtig familiebedrijf met historie, met hun eigen niche. Ze namen alle tijd voor me toen ik als liefhebber kwam passen bij hun boutique in Amsterdam. Ook al was ik niet in koopmodus. Vindt ze echt prachtig, gaat er vast nog wel eens komen.
Ik ben verzeild geraakt in het Speedmaster-woud. Twijfel nu tussen een vrij recente Reduced of een nog recentere FOIS. Dit vanwege de wat kleinere diameter dan de Moonwatch.
Dit is wel een gaaf exemplaar. Snap je helemaal. Ik wacht op de kans op een Ahoi Neomatik Sand. Kleur is een goede aanvulling op de collectie. Hoop dat de kans zich pas in '24 voordoet
Had verwacht dat iemand over de handgeschilderde naam zou beginnen. Die is best rommelig.
Die cijfers, ach, heb hier emmers vol vintage met zulke cijfers op de plaat.
Zo ging dat driekwart eeuw geleden.