Nadat ik deze ongelofelijk mooie schoonheid gisteren heb mogen passen, had ik hem vandaag wel graag gedragen. De grijzigere, koelere toon van het platina in combinatie met de ijsblauwe geguillocheerde plaat met de bruine croco band maakten het weer een heel ander horloge dan de geel gouden 1908.
(Plaatje van het internet)
Ik heb geen enkele foto gevonden die dit horloge recht doet. De foto die ik gisteren met mijn iPhone nam al helemaal niet.
Kheb ik een beetje met die calatrave van @JohnvdT ook.
De warmte van de geelgoud-witte is enorm charmant, maar de koelte van de witgoud-grijze is ook speciaal.
Denk dat zowel van de calatrava als van de 1908 een warme en een koele best naast elkaar in 1 collectie kunnen.
dat is wat anders dan platina…
I know, maar dat verandert mijn punt niet.
Ik denk trouwens dat de blauwe plaat een groter verschil maakt dan het verschil wit goud - platinum.
Ik kan lastig kiezen vandaag
- De duurste van vandaag
- Al wat betaalbaarder
- Zie m nog altijd niet op de website staan. De goedkoopste van vandaag: Eclipse vibes
Absoluut de GS. Blancpain is te groot / uurwerk te klein, zie positie van datum. Raymond Weil is het net niet. Vorm, lengte van wijzers, de lugs, het is allemaal niet goed genoeg voor een basic design.
Deze Grand Seiko is echt prachtig! Zou 100% mijn keuze zijn boven de (veel duurdere) Blancpain!
Oohh die GS😘, wat is de referentie?
Prachtig die Blancpain Villeret. Ben meteen gaan inventariseren waar die te koop is, wat de prijs is etc. Echt een héél mooi ding. Ik dacht al meteen aan aanschaf, maar toen keek ik weer naar een horloge waarvan ik eerder aangaf het te willen dragen (Philippe Dufour Simplicity), en heb ik de plannen voor aankoop van de Blancpain direct in de ijskast gezet. Je moet niet alles willen hebben.
Wil de Blancplain trouwens wel dragen vandaag, dat dan weer wel.
De GS is toch wel veruit de mooiste imho
Ik ga nu eerst slapen. Maar als ik dan morgenvroeg wakker word, dan had ik wel een… 116508 John Mayer Daytona willen omslingeren. Toch wel m’n grail watch denk ik:
Gaaf!