Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Dit jeukt erg hard.

Foto gejat van ons gewaardeerd lid @WatchWalker

17 likes

Nu ben ik heel benieuwd hoe dit gedaan worden.
Ik heb ook een stalen band op de 925… Kleur is toch net iets anders, hoewel minder zichtbaar door de gepolijste delen.

3 likes

Laat een band verzilveren à 20 micron maar volgens die partij moet voor dezelfde kleur zowel horlogekast als band verzilverd worden

Dat laatste ga ik natuurlijk niet doen

En voor zo’n experiment ga ik liever niet de volle mep betalen voor een bracelet + de kosten voor het verzilveren… Wat als het niks wordt?

1 like

Release september 2025.
Dus binnen nu en ongeveer 2 weken :grin:

Belabberde foto van IG, Watches and Wonders 2025.

4 likes

Heb al vaak naar deze two tone square zitten kijken. Altijd leuk gevonden dat black out icm half rode bandje.

6 likes

De nieuwe SBGA517

12 likes

14 likes

Accuraatheid van het gangwerk lijkt wel hit en miss. :stuck_out_tongue:

image

2 likes

Dat ziet er wel heel erg lekker uit op een bijpassende zilveren band. Hopelijk ga je wat vinden en lukt het om de kleur goed te krijgen :ok_hand:t2:

Een 1803 op suède graag.

Serieuze concurrent voor de Breguet 5157 :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

11 likes

Gaaf maar ik zit toch ik kamp Breguet.

2 likes

Datejust gaan voor mij altijd boven daydate. Maar kudo’s om rolex op leer te zetten.

1 like

I concur.

DJ en DD zijn enkel sexier op leder.

1 like

Ik voel een battle aankomen.

1 like

Oef. In geval van een hooligan gevecht tussen Breguet en Rolex eigenaren ga ik toch van kant wisselen.

1 like

Haha. Ja. Als het een dictee wordt daarentegen…

3 likes

Gezien de twijfel die ik had over de correcte spelling van hooligan gevecht en Breguet en Rolex eigenaren, vrees ik dat ik weer in kamp Rolex terecht kom.

Deze om eens te proberen…en dan eens ergens passen, en misschien wel kopen. Stoer ding die ik niet vaak voorbij zie komen of ergens zie liggen denk laatste keer bij een AD in Luxemburg.

VC doet het weer… :ok_hand: En die klok is ook best leuk… :kissing_smiling_eyes: