Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Weer iets out of the box. Maar welke kleur?

Misschien maar eens een wristbattle er in gooien? :thinking:

1 like

En dat midden in de week zeg :smile:

18 likes

Is ook al weer verkocht… logisch ook🥲

1 like

14 likes

11 likes

1437 LE 500

10 likes

Doe mij deze dan maar voor een dagje. Modaal staal, omdat ik een simpele jongen ben.

9 likes

Ik ben helemaal mee in dat concept. Vandaar deze:

6 likes

Ik vind de Radiomir met wire lugs echt een mooi model, maar zo veel geld vragen voor een gouden en dan deze afwerking + 50 meter waterdicht is echt een schande.

1 like

Ik houd dit model al jaren in de gaten en heb er zelf een. Ik was dus best verbaasd toen ik er van de week achterkwam dat er een versie met geïntegreerde gouden band bestaat. Ook in de catalogi die ik heb, komt deze niet terug. Speciale bestelling geweest? Ik zou hem wel willen proberen.

De band doet me nog het meest denken aan de beads of rice op een cartier Tank en dat is een van de meest comfortabele en mooie die ik heb gedragen.

8 likes

Oh man. Nooit gerealiseerd dat deze dingen quasi-betaalbaar zijn.

:face_holding_back_tears:

17 likes

Wow :heart_eyes::ok_hand: (20k :face_with_symbols_over_mouth:)

14 likes

Ik doe met je mee vandaag! Weliswaar een keer zo duur, maar voor wat het is nog steeds betaalbaar! Wil niet eens weten wat dit nieuw kostte.

8 likes

Deze!! :grin: :raised_hands: Dit ding schreeuwt gewoon zomer en strand. :sunglasses:

11 likes

Prachtig. Weet iemand waar je deze kunt passen? S&C Utrecht heeft hem niet in de winkel.

1 like

Een prachtige release inderdaad… maar die prijs slaat helemaal nergens op. Spijtig, ik zou er nog wel wat voor over hebben, zo’n leuke ceramic :blush:

1 like

Als ik op het artikelnummer zoek L16494622 vindt Google niet een adres in Nederland. Wel in België en bij onze oosterburen

1 like

8 likes

Ook qua Luminor ben ik het met je eens. Zo’n eigen gezicht dit horloge. Niets wat erop lijkt. Ik lust wel een nieuwe vandaag! :heart_eyes:

4 likes

Of deze

10 likes