Ben nooit zo van de bronzen horloges, maar deze Phoibos… Wauw!
Ik had hem ook voorbij zien komen. Vond hem erg leuk, alleen de wijzerplaat te druk. Die had van mij wel zonder die lijnen gemogen. En eerlijk gezegd kan ik dat logo niet verdragen
Wanneer komt ie binnen?
Smaken verschillen. Persoonlijk vind ik het logo juist erg leuk. Ze hebben er echt iets eigens van gemaakt.
Deze 37.5mm sector ziet er mooi uit van Microbrand Arcange. Beetje mooie donkergroene croc erop van Tuns…
Bizarre prijs ook. Platinum, Emaille, limited edition en deze afwerking voor minder dan een groene submariner of een GMT Sprite.
Of nog erger: stel je koopt die nieuwe gouden Omega seamaster op leer voor 5k meer
Alleen die datum had voor niet per se gehoeven.
Verder een zeer rustige beleving van tijd en sandwich dail.
In het staal of in WG? Mijn voorkeur is toch WG. Wel kun je hem maar een paar maanden per jaar dragen omdat hij “steeds” naar de reparateur moet. Schijnt allemaal niet zo best te zijn
Doe maar staal. Als ik goud zou kiezen dan liever geel goud.
Wat is dit dan voor Speedmaster? Prototype?
Bizar
Geweldig. Welk refnr?
Ja, ik doe mee! Hele mooie AT is dit.
Zoals verwacht, heb ik de Nomos Club Campus niet zo vaak gedragen na aankoop ergens in december. Eergisteren echter om de pols gegooid en nu al aan mijn derde dag bezig.
Wat ik vermoedde bij aankoop, is helemaal bewaarheid geworden: dit is een horloge om te dragen als de zon schijnt
Ook leuk op nato!