Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Waardig in mijn ogen

1 like

Ik weet niet of dit onder ‘the’ Citizen valt, maar vind dit een interessant horloge waarbij ik denk het quartz te kunnen leven omdat het ook alle voordelen ervan heeft. Wel jammer de kroon zo’n krenterig pukkeltje lijkt van voren, en misschien had het logotype een beetje minder hard mogen zijn.

5 likes

Slechts 14mm dik voor 200M WR?
:joy::rofl::joy:

1 like

Ik vermoed dat de kroon zo klein is omdat het horloge flinterdun is…

9 likes

8 likes

Dat zal zeker, hoewel van zij gezien het volgens mij ook iets groter gekund had nog. Feit is, dat ziet er niet zo fraai uit omdat het disproportioneel is. Ik heb die indruk bij flinterdunne Credor quartz horloges minder

Oeh mooi in balans deze!

1 like

Meer horloge voor je geld hé :laughing:

1 like

Deze lekkere dikke IWC Spitfire in 18K in mijn Hacienda in de Boliviaanse jungle.

6 likes

Absoluut, en zoals je weet heb ik een zwak voor GS. Past misschien minder bij me, maar o wat zijn ze mooi.

1 like

Je zal dit maar bezitten @Nickjackelson :star_struck:

5 likes

Voor na de zomer als ik weer aan werk ga. Mooie daily uit Zweden.

5 likes

We mogen ons gelukkig prijzen dat we in de gelegenheid zijn, Arjen.

2 likes

Iedere keer weer een genot om te dragen en naar te kijken :eyes:

2 likes

13 likes

Vandaag de Pam 1086 luminor base. Tijdloze schoonheid. :saluting_face:

13 likes

Vergeten mee te nemen op vakantie, met dit weer is een duiker zeer geschikt.

6 likes

De nieuwe mark II is wel mooi geworden en lost het probleem met de uitstekende lugs en de band die wat minder mooi valt toch grotendeels op. Nu is het nog wachten of wat kleurrijker variaties, maar de Onyx is een goede opwarmer :sunglasses:

12 likes

Mooie kleur nomos, durfde ik zelf niet zo, leek mij iets te blauw maar ik blijf twijfelen of ik deze toch niet had moeten nemen.

8 likes