Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

In vergelijking met jouw 6119G vind ik deze een beetje saai.

1 like

Ja ik vind het prachtig, absoluut.

Ik heb de stalen versie met zilveren én die met de blauwe plaat meermaals gepast.

Super mooi afgewerkt, verfijnd en hoewel ik hooggespannen verwachtingen had, pakte de MUT me toch op de één of andere manier van geen kant. :man_shrugging: Geen WOW gevoel.

Los van het feit dat dan een gouden versie wel fors boven budget is.

1 like

Qua prijs in elk geval wel! :smile:

Maar je hebt helemaal gelijk: beter gewoon vintage kopen.

Ik heb ook zo’n modelletje (zonder seconde, iets groter en automaat) en vind hem nog altijd enorm gaaf. Echt prachtig!

(maar merk dat ik wel snel een sportiever horloge om doe (zodat ik ook tussendoor kan zwemmen/hardlopen etc))

1 like

Mooi man. En een niet 1000 in een dozijn rolex.

1 like

Poah mooi hoor

2 likes

Dat is een hele mooie.
Niets cliché aan.

1 like

Ik denk dat je hier een adelijke titel bij krijgt en wat lakeien. Geweldig mooi.

2 likes

4 likes

19 likes

Daar heb ik een gshock en een Garmin voor :wink: k heb nog een horloge met in de stijl van de VC en die dag ik toch het meest momenteel, denk ik

1 like

:heart_eyes:

1 like

Ik wil vandaag deze 40’s Titus met Landeron uurwerk dragen.
Rose gouden kast met gilt dial!
:yum::heart_eyes: Ik word hier hebberig van.

9 likes

Op chrono Saturday

12 likes

Ja, bah gadver

Kwaad word ik er van

2 likes

16 likes

Mooie Bulova chrono met naar ik meen het lunar pilot uurwerk. Total package in de betaalbare klassieke chronos.

10 likes

I am still looking for this model.

6 likes

Waanzinnig mooi. Mocht er trouwens iemand interesse hebben in een ruil van een Reverso (Grand Taille) met een DJ 41 Jubilee/smooth bezel/Wimbledon dial, dan sta ik daarvoor open.

11 likes

Hij blijft door mijn hoofd spoken. Nu nog een Constellation versie met een conservatory caseback en dan wordt het helemaal onmogelijk om eraan te weerstaan :smiling_face_with_three_hearts:

IMG_2753

9 likes