Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Doet me sterk denken aan de OS2024 Paris edition, voor de kleinere portemonnee bereikbaar:

4 likes

Dat is dat ding waar alles groot, lomp en gedateerd aan is behalve het minuscule dotje lume van de secondewijzer, toch? :grimacing:

1 like

Heel mooi! Iemand in het gepast topic liet een foto van de clasp zien, dat is wel een beetje om te huilen hoor.

1 like

Ja, die sluiting zou niet top zijn. En uit ervaring ben ik ook geen beste vriendjes met Milanese banden.

Zowieso zal het wel geen aankoop worden. Voor dat geld valt er veel ander leuks te vinden.

1 like

Die, ja!

1 like

Prutswerk natuurlijk.

1 like

18 likes

Ook mooi :ok_hand:

Deze budget-knaller was geen straf geweest voor vandaag :point_down:t2:

(Al druk zoekende: Gezocht: Orient Kamasu Red)

11 likes

Een oude liefde… de mark XVI heb ik vroeger gehad, maar de XV nog niet :slight_smile:

22 likes

Het is gebeurd. Ik zou een horloge willen dragen met baguette diamanten markers.

17 likes

11 likes

14 likes

18 likes

Een skeleton

Of iets van Chopard.

7 likes

Heb zin in goud! Een van deze parels! :heart_eyes:

8 likes

Deze seamaster en dan zijn we klaar toch?

13 likes

Breitling Chronospace Evo B60 “Vulcano Black” op staal uit 2017/18. Deze SuperQuartz met B60 (waarover je vrijwel geen hands-on ervaringen gaat vinden) hoop ik ooit nog NOS tegen te komen.

Ik weet dat iemand anders er jaren naar heeft gezocht, in deze uitvoering, maar niet gevonden. Dus een leuke speurtocht, dat wordt het. Ze zijn nieuw amper verkocht, vermoed ik. Het promofilmpje ten spijt.

Octane, 2017.

10 likes

Ja, toch wel deze.:sunglasses:

11 likes

Geen idee of ze het ook kunnen leveren hoor.

1 like