Die Leonidas stamt uit de eind jaren 30, echt een grail watch voor verzamaars. Kost daarom ±15k. Dus ‘verser’ is dan een heel andere categorie.
De lume vind ik wel fraai, maar ik keek bij deze ook naar de fotografie, eerlijk gezegd. Dit model staat op mijn lijstje. Beetje ondergewaardeerd, maar met zo’n geinige datum die tot 39 gaat.
Wat een prachtige foto’s maak je toch altijd. Dit doet het horloge recht!
Deze wijzerplaat is zo mooi! Ik hoop dat ik hem snel mag ophalen. Ben bang dat het nog wel eventjes gaat duren.
Wat een pracht foto’s
Zo’n Brellum blijft geweldig mooi. Ik zeg Go!
ach wie weet
Zeker, heb alleen wel een dikke aanbetaling moeten doen. Dus denk dat ie op den duur wel via de AD gaat komen.
Dit is een horloge van mijn longlist (met nog twee anderen), maar ik moet me enorm inhouden om niet al direct op de koopknop te drukken. Ik vind dit zó gaaf. De kleur wijzerplaat, facetglas. De vorm. De maat. Het materiaal Tungsten Carbide, oftewel Hardmetal, en de naam “Balboa Great”.
Mijn andere Rado heeft nog geen maatje. Hmmz. Ik maak graag setjes binnen mijn collectie.
Weg met die longlist
Maarrr, ik wil mezelf niet tekort doen en er ooit eentje vinden in NOS staat. Dat is deze niet. Geen concessies meer. Geen twijfel. Daarom had ik deze willen dragen. Dan weet je het zeker.
Top deze!