Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Misschien wel de tofste Rolex van het moment…

2 likes

Vind ik ook. Als ik deze zou kunnen bemachtigen ben ik klaar wat Rolex betreft. :saluting_face:

1 like

heb je wel moeten aanbetalen??

1 like

Wijzerplaat zonder afgekapte cijfers…

8 likes

Tof ding, maareh, die 6 is mij toch wat kort en gedrongen van stuk hoor

1 like

Hhmm

Maar ècht wél minimaal dan…

5 likes

Yes. :grinning:

2 likes

ohh oke dan zal het wel goedkomen,moeten dan binnen jaar leveren anders krijg je je geld terug heb ik me laten vertellen klopt dat?

2 likes

Dat weet ik niet exact. Lijkt me wel dat je je geld dan terugkrijgt. Ik begreep dat het tot een jaar kon duren maar misschien ook eerder. Netjes een factuur meegekregen met alle info erop. De intentie om te leveren is er in ieder geval wel!

3 likes

Top man hoop dat je hem vlug om je arm kan doen

1 like

Ik hoop het! Aan de andere kant: ik heb geen haast en ben een tevreden man. Heb al een Explorer en een Grand Seiko. Zou wel leuk zijn! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Deze graag, vandaag…

2 likes

Twee dagen mag ook hoor

9 likes

4 likes

Nog een dagje Lange 1

18 likes

Oef je haalt er wel de stukken uit weer :smiling_face_with_three_hearts: !

Die gedecoreerde wijzerplaat geeft direct een heel aangename warmte aan de wijzerplaat. Iets wat ik soms wel mis bij de strenge Duitse stijl van Lange.

4 likes

Misschien wel de lekkerste 1 die ik ooit gezien heb.
Wist niet dat dat bestond. One-off, of gelimiteerde serie?

2 likes

Is ref 112.021, gelimiteerd tot 100 stuks.

Klopt. Die Lange 1 die ik twee dagen geleden plaatste heeft een heel rustige en beetje koude uitstraling. Meer in de Bauhaus-stijl. Deze is heerlijk warm en kerst-ig. Mooi hoe dynamisch dit design is, en dat Lange dat ook ziet en weet te benutten

4 likes

:rofl: :ok_hand:

De Breguet 1.

2 likes

Bron: a Blog to Watch.

2 likes