Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Deze enorm charismatische chrono van Timex. Goed bezig daar.

13 likes

Timex glass box.

Timex maakt mooie dingen soms.

Hop, nog n foto. Omdat ik ‘m niet kende, en ‘ie leuk is.

9 likes

Met zulke design zou je willen dat ze iets upmarked zouden gaan in materiaal gebruik. Denk dat daar best markt voor ze ligt.

1 like

Neen, neen… laat een paar merken maar weinig pretentieus blijven en gewoon leuk spul voor schappelijke prijzen maken.
Deze hobby moet niet nog meer elitair worden.

3 likes

Helemaal mee eens hoor.

Deze heb ik een tijd geleden gehad en voor een appel en een ei gekocht. Maar dat voelde je ook wel, vandaar dat ik ze in de sub 1000 euri ook wel eens wil zien.

10 likes

Zit serieus hier naar te gluren…

Monnin case, GMT diver. Precies wat ik leuk vind, eigenlijk en nog niet heb.

12 likes

Helaas heb ik ooit eens bij een batterijwissel het LCD opgeblazen…

6 likes

Blue Monday

12 likes

Jazeker, iik mioi en gelijk ook een stuk vriendelijker geprijst.

Nou, eh… toch nog steeds wat aan het filosoferen over de volgende… :sweat_smile:

GS SLGA009 Shirakaba

of, toch al langer op het netvlies en vaker over gepost omdat ze toch net wat sportiever zijn én mijn favo complicatie, een GMT wijzer hebben, één van deze twee:

SBGE285 Mistflake

SBGJ255

21 likes

De middelste zou mijn voorkeur hebben. Titanium geeft de doorslag. Maakt hem veel comfortabeler dan de andere twee. Als ik geen Shunbun had…Maar ze zijn allemaal mooi.

1 like

Bovenste :star_struck:

1 like

Titanium is wel het ding ja, nadat ik ooit de Snowflake had op titanium ben ik daar ook wel “gevoelig” voor geworden.

Overigens is de onderste ook Titanium, en wat op de foto niet zichtbaar is, is de brushed wijzerplaat.

11 likes

Aha. Dan doet weer volop mee! Ook echt heel mooi.

1 like

11 likes

De mooiste van de drie

11 likes

Pfuuu.

28 likes

Had vandaag wel zin in deze mooie titanium duiker!

6 likes

8 likes

Deze 100%…minste poespas, hoewel ik die rozige (shunbun heet ie volgens mij) nog mooier vind

1 like