heeft erebus de dial patroon van GS gepikt?
Ik kijk vaak naar de Lange 1. Echt een droomhorloge voor mij. Meestal ga ik all-out met diamanten, parelmoer, etc. Maar deze simpele versie is misschien wel het warmst
Prachtig. Ook hier hebben we weer dezelfde smaak. Ik kijk er ook naar. Heb de 38mm weleens gepast. Wat is dat ding zwaar zeg! Vermoedelijk zou de voorkeur toch uitgaan naar 36mm.
Lekker toch. Mijn pa heeft er eentje. Ligt fijn op de pols, vind ik. Ik zou hem niet kleiner willen.
Sla je slag
De nieuwe Overseas Perpetual Calendar Ultra Thin in Rood, die wil ik wel.
Ik heb de gouden wel eens gepast en vond hem voor mij iets wat groot dragen maar dat zou ik toch wel voor lief nemen. Wat een apparaat
Wel gaaf, een pa met een Lange.
Ruilen met de mijne? Hij heeft alleen jachtgeweren. Daar kan ik niks mee
Ze hebben allemaal hun plus– en minpunten.
Die zijn ook gaaf toch? Ik wil wel een poosje ruilen hoor.
Tuurlijk wel! Wax coat, lamswollen trui en ribbroek aan, veldfles whisky in de binnenzak, Breguet om de pols, en knallen maar.
Over Breguet gesproken, en meteen weer even on topic:
Deze blijft keihard hangen.
38 of 36 is helaas een keuze die ik in ieder geval de komende tien jaar nog niet zal hoeven maken. Maar blijft erg mooi.
Als je die goed inzet kan je daar echt wel een horloge uitslepen
Wel een ouden orient crystal afdanker van mezelf
Om maar te zeggen hoeveel tegenslag een mens kan hebben in zijn leven
ik wil toch even benadrukken dat ik bovenstaande niet serieus meen
Denk het wel was voor mij ook voornamelijk de reden om geen “helix” te nemen toen der tijd maar de purple Fumé.
Hoe krijgen ze het voor elkaar?! Er zijn gerenommeerde merken die dezelfde complicaties in een horloge weten te bouwen, maar dan 4 x zo dik uitkomen.
prachtig!