Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

heeft erebus de dial patroon van GS gepikt?

Ik kijk vaak naar de Lange 1. Echt een droomhorloge voor mij. Meestal ga ik all-out met diamanten, parelmoer, etc. Maar deze simpele versie is misschien wel het warmst

21 likes

Prachtig. Ook hier hebben we weer dezelfde smaak. Ik kijk er ook naar. Heb de 38mm weleens gepast. Wat is dat ding zwaar zeg! Vermoedelijk zou de voorkeur toch uitgaan naar 36mm.

2 likes

Zonder het lelijke logo

:ok_hand:

8 likes

Lekker toch. Mijn pa heeft er eentje. Ligt fijn op de pols, vind ik. Ik zou hem niet kleiner willen.

21 likes

Nooit moeten verkopen :slightly_frowning_face:

7 likes

Sla je slag

1 like

De nieuwe Overseas Perpetual Calendar Ultra Thin in Rood, die wil ik wel.

Ik heb de gouden wel eens gepast en vond hem voor mij iets wat groot dragen maar dat zou ik toch wel voor lief nemen. Wat een apparaat

16 likes

Wel gaaf, een pa met een Lange.

4 likes

Ruilen met de mijne? Hij heeft alleen jachtgeweren. Daar kan ik niks mee :man_shrugging:

7 likes

2 likes

Ze hebben allemaal hun plus– en minpunten. :joy:

Die zijn ook gaaf toch? Ik wil wel een poosje ruilen hoor.

Tuurlijk wel! Wax coat, lamswollen trui en ribbroek aan, veldfles whisky in de binnenzak, Breguet om de pols, en knallen maar. :sunglasses:

Over Breguet gesproken, en meteen weer even on topic:

Deze blijft keihard hangen. :smiling_face_with_tear:

19 likes

38 of 36 is helaas een keuze die ik in ieder geval de komende tien jaar nog niet zal hoeven maken. Maar blijft erg mooi.

Als je die goed inzet kan je daar echt wel een horloge uitslepen :wink:

2 likes

24 likes

:white_check_mark:

:white_check_mark:

:heavy_multiplication_x: Wel een ouden orient crystal afdanker van mezelf :man_facepalming:

Om maar te zeggen hoeveel tegenslag een mens kan hebben in zijn leven :worried:

ik wil toch even benadrukken dat ik bovenstaande niet serieus meen :wink::wink::wink:

1 like

Denk het wel was voor mij ook voornamelijk de reden om geen “helix” te nemen toen der tijd maar de purple Fumé.

8 likes

Hij is “helaas” weer terug bij mn broertje, blijft een prachtig horloge!

j

7 likes

https://uhrforum.de/threads/zenith-chronomaster-sport-meteorite-2025.604308/

20 likes

Hoe krijgen ze het voor elkaar?! Er zijn gerenommeerde merken die dezelfde complicaties in een horloge weten te bouwen, maar dan 4 x zo dik uitkomen.
:heart_eyes: prachtig!

1 like