Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

7 likes

11 likes

Ik vind 'm lekkerder dan 99% van alle geïntegreerde ontwerpen. Tof hoor. Mooie dial ook.

Dat ik 4800 schappelijk begin te vinden is zorgwekkend. :slight_smile:

Ik zou morgen het bloemetje wel eens buiten willen zetten:

Hij is leuk. Of hij 13K leuk is weet ik niet zeker.

9 likes

Supertof horloge.
Dat bordje ‘by Studio Underdog’ onderaan verpest hem alleen helemaal voor mij. Jammer.

2 likes

Ja, dacht exact t zelfde

1 like

We gaan op reis en nemen mee

Deze rammert

De Beacon Breitling. Ik zat vanavond een aflevering van Watches of Espionage te kijken. Dat ging over de Blackwater Breitling en hoe die uitvoering tot stand is gekomen, plus wat uitleg over de antenne en werking daarvan. Er stond overigens al een oud artikel online: Blackwater Breitling Story, maar die is nu dus door de AI-narrator voorgelezen.

4 likes

Die wijzerset is wel :smiling_face_with_three_hearts: en die sprietjes van die zonnebloem die boven de plaat zweven… dat bordje kan een goede horlogemaker er toch wel afhalen?

1 like

Pistachio :heart_eyes:

9 likes

Dat is ook zorgwekkend😉

Maar als je deze prijs afzet tegen wat andere merken durven te vragen…de nieuwe Breitling die ik hierboven heb gepost moet 5.800,- opbrengen. Dus dat schappelijk van jou begrijp ik wel.

Maar het is veel geld, dat is zeker waar!

Prachtig komt er ooit ook wel :ok_hand:t3:

9 likes

De één z’n pistachio is de ander z’n drab. Deze zou ik in het echt moeten zien, maar vooralsnog liever turqoise of roze.

2 likes

Ja daarom, ik vind dit echt een uitzonderlijk kunstwerkje.

Beetje Alabastine in de montagegaatjes en klaar. Zie je niks meer van. :joy:

1 like

Kom maar door. :100:

10 likes

Of de nieuwe lavender :star_struck:

1 like

Die is beter, maar minder fris dan de voorgaande kleuren.

Naast de blamage du merde die de nieuwe Grand Seiko is, de overpriced field watch die de Calatrava heet, en de kermis-kolder van de nieuwe Landdweller is er gelukkig één merk wat wél een smaakvol horloge heeft geïntroduceerd.

Noem me saai. Alhoewel… Gewoon een pauw in je uurwerk stoppen is een baller move.

18 likes

Doe mij deze maar vandaag.

8 likes

18 likes

Leuk, al vind ik de andere kleuren op termijn waarschijnljlijk beter. Maar 40mm vind ik net weer jammer, denk dat je deze met 38mm echt op sweet spot maakt.

1 like

Mijn zoektocht en doorschuiven in de shortlist gaat gewoon door. Iedere dag ontdek ik weer iets nieuws. Gisteren was het Certina, vandaag is dat Monta. Dus nog een lange weg te gaan…

Monta Noble Voyager - Green

Review

Deze moet onmiddelijk in mijn top 3. :heart_eyes:

9 likes

Vind 'm ook mooi in blauw en grijs :slight_smile:

1 like