Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Vind het echt mooie klokken de Hermès Arceau maar wel totaal overprijst voor wat het is. Voor dat geld heb je een ALS of een Patek of VC met veel mooiere afwerkingen van het uurwerk.

Is dat horloge bandje snel afneembaar of wat zijn de metalen cilinders in het bandje?

1 like

2 likes

Shimin wa mada kore o yon de inai nodesu ka?
Hmm, die vertaling lijkt er nog niet een beetje op.
Waarom lezen ze van The Citizen hier niet mee? Het is zo simpel.

1 like

Oef…nice! :ok_hand:

Thx!

Go @illewoare :+1::rocket::sunglasses:

1 like

Dit is de titanium SLGB003 met het meest acurate spring drive uurwerk tot nu toe (±20s per jaar!). 37mm, 11mm dik en micro adjust in de nieuwe sluiting. Alles erop en eraan dus :smiling_face_with_three_hearts:

IMG_1456

10 likes

Ongelofelijk echt die accuratesse voor een mechanisch uurwerk. En zo mooi ook weer heh! :star_struck:

Ga je ervoor? :grinning:

1 like

Daar lijkt het idd wel op. Ziet er ook nog eens fraai uit.

Ach beetje dromen blijft leuk. :blush:

1 like

Zoals alleen maar GS het kan he :smiley:

Ik twijfel… ik heb net een aantal horloges verkocht dus het budget is er wel. Ik ging eigenlijk voor de SLGW003 gaan, maar nu komen ze met dit. Keuzestress :see_no_evil:

2 likes

Heel apart idd. Ik moet erg echt aan wennen…:flushed:

Wow…zou natuurlijk wel een bijzondere aanwinst zijn als je het doet. :ok_hand:

1 like

Het zijn geen LE’s dus ik heb tijd. En de volgende GS moet echt the one worden. Je ziet het wel passeren :smiley:

2 likes

Ook smullen deze groen met goud combi.

20 likes

Leuke blauwe kleur. Maar het veld met de secondenwijzer is wat groot, de kroon ziet er wat goedkoop uit, het datumveld is wat vreemd, en jammer dat de bezelrand van het exemplaar op de foto gebroken lijkt.

4 likes

Ze zijn goed bezig bij RW.

17 likes

Fraai! :ok_hand:

1 like

En voor de liefhebbers van zwart:

34 mm.

19 likes

Die ziet er inderdaad klasse uit.

Veel mooie releases dit jaar.

Zo! Wakker en wel. :star_struck:

8 likes