Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Zou er ook bij zitten, maar die gaat gewoon in het doosje blijven, hij is wel gedragen geweest zag ik. Er zou zelfs een oem stalen band van een latere generatie bij zitten. Die wil ik wel eens proberen, maar ik vind het vooral een horloge om op leer te dragen :slightly_smiling_face:

3 likes

Ja, zou ook kunnen. Het is in ieder geval een fluco die ik er op zwier. Al heb ik nog een groene saffiano liggen van Molequin, maar denk dat het meeste groen gaat clashen met de wijzerplaat.

3 likes

Zou zoiets ook vet zijn op mijn nieuwe Omega? Zwart alligator wat er nu op zit is classic, maar ik twijfel nog over een ander kleurtje erbij voor de afwisseling.

Grijs is ook nog een optie, maar dan zou ik denk ik suède pakken:

15 likes

Deze op de foto vind ik echt een uitstekende combi.

2 likes

Ja wel tof, maar dacht zelf dat het iets te ‘vlak’ was. Misschien kan ik iets laten maken in grijs saffiano met zalm stiksels…

2 likes

kijk ook eens naar een Fluco Mountain Bear in donkerbruin, soepel en mooi mat

2 likes

Ik had een kakhi saffiano op mijn goldese nomos. Dat stond heb ook erg goed. Plaatje :point_down:

Welke bandaanzet heeft die jumping hour Michiel?

4 likes

19mm

1 like

Bij een volgende GTG ga ik mijn doos eens meedoen. Jammer dat ik dat de vorige keer vergeten heb.

3 likes

Volgens mij maakt het niks uit wat jij op dit prachtige horloge draagt. Alles staat deze knappert goed :ok_hand:t3::heart_eyes:

2 likes

Vandaag deze in de :sunny:

12 likes

Een toefje oranje kan geen kwaad me deze nieuwe Brew Metric chrono.

16 likes

Begin ook warm te lopen voor deze Yema.

13 likes

20 likes

Prachtige combi!

1 like

Oeh, die lekker zeg!

1 like

Nou he? Wel nog even sparen ben ik bang.

Kwanta kostda?

1 like

Vandaag even lekker een dikke klatser!

4 likes

Dat is een feit. Deze vind ik nog meer geslaagd:

Geef mij deze maar vandaag! :sunglasses:

9 likes