Is dit de 37mm handopwinder? Pracht stuk overigens.
Heb je hem al om
Nog niet. Wel snel hoop ik
De AD om de hoek heeft hem momenteel niet. Ik weet wel waar die in een andere plaats ligt, maar ik gun het de AD hier wel. Heb gisteren tijdens het passen een heel leuk gesprek gehad. De verkoper was duidelijk ook een verzamelaar en liefhebber, dus ik gun het hem wel.
Staat eentje in het blauw dacht ik.
Als ik voor €600 ooit een nieuwe tegen kom, dan hap ik wel toe. Maar er zit geen druk achter.
Ik zag ze ook voorbij komen. Leuke horloges!
Jij hebt de 231 toch? Ik wil graag de 301.
Dat is nagenoeg hetzelfde horloge, alleen moesten ze een respons verzinnen op het vermeende bubbel-gate. Zelfde eggshell dial, zelfde maten, GS claimt iets anders gedaan te hebben rond het kristal, maar ik zie nauwelijks verschil.
Voor mij toch wel een gevalletje once seen…
Heb ook geen idee of het het bij alle 231’s ziet.
Als je het weet wel. Althans op de 2 exemplaren die ik al in mijn handen gehad heb (eentje gehad en 1 bij de AD bij het passen van wat andere zaken). Maar het is enkel als je er echt zit naar te zoeken. Ik heb een behoorlijk kritisch oog en ik zou ermee kunnen leven
Gaaf! Yema is goed bezig
Tja, onder bepaalde lichtinval en onder een bepaalde hoek zou ik het met een macrolens kunnen zien, of met een loep. Maar zelfs met de varifocus bril op zie ik het om de pols of in het handje niet.
Als je naar een macrofoto die op een 34" monitor staat zit te loeren lijkt het net alsof dat hele horloge één grote kitrand is, maar in werkelijkheid is die hele discussie baarlijke nonsens.
Het is net wat @illewoare zegt.