Volgens mij doen ze daar nog aan postbezorging per postkoets. Afgelopen dinsdag gemaild om navraag te doen, nog steeds geen antwoord
Ook nog in andere kleuren beschikbaar, vind oranje toch wel t meest zomers.
Volgens mij doen ze daar nog aan postbezorging per postkoets. Afgelopen dinsdag gemaild om navraag te doen, nog steeds geen antwoord
Ook nog in andere kleuren beschikbaar, vind oranje toch wel t meest zomers.
Wat is dit? De Cartier Delirium?
Cartier noemt dit zelf vrij vertaald de ‘gekke badkuip’. Cartier Libre Baignoir Folle.
Doet Breitling toch goed hoor! 40mm 11.7mm dik (42 iets dikker) inhouse b31 met 78 uur power, nieuwe mesh band en nieuwe sluiting.
En kijk die nieuwe kleur groen!
Echt geweldig gaaf deze Bagnoir hè?
Cartier heeft erg gave dingen gemaakt buiten de reguliere collecties. Daar zie je de expertise als juwelenhuis. Vandaag wil ik dit cadeautje wel dragen
Ja, geweldig ook.
Ik vind het grappig. Maar zou er nooit mee om de pols gaan lopen. Wat een vreemde krakelingen allemaal…
En dan moet dit de Cartier Anorexia zijn
Toch raar hoe die GS modelcodes werken, die roze SBGW in het blauw lijkt er totaal niet op.
Het is logisch nochtans als je het weet. De letters duiden altijd het gebruikte uurwerk aan, in dit geval een mechanische handwinder (9S64). De 3 codes erachter zijn het model, wat inderdaad niet altijd dezelfde kastvorm is
Sbgy = spring drive handwinder
Sbga = spring drive automaat met pr vooraan
Sbgm = automaat gmt
Slgh = high beat automaat
Sbgr = automaat
Sbgx = quartz klein uurwerk
Sbgp = quartz groter uurwerk
Sbgn = quartz gmt
Enzoverder
De sl ipv sb zijn de nieuwe generatie uurwerken, meestal in de evolution 9 collectie zoals de white birch (slgh) of de white birch spring drive (slga) enz.
Ik vind hem abfab!!!
Razend knap en mooi ontwerp.
Jouw associatie trouwens passend , we hebben ook nog ’ de badkuip’ van Cartier. Maar die is niet zo uitgesproken.
Wat maak je van deze dan?