Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Volgens mij doen ze daar nog aan postbezorging per postkoets. Afgelopen dinsdag gemaild om navraag te doen, nog steeds geen antwoord :face_with_peeking_eye:

Ook nog in andere kleuren beschikbaar, vind oranje toch wel t meest zomers.

6 likes

14 likes

een GMT’je

7 likes

11 likes

Deze zou ik wel eens in het echt willen bewonderen :blush:

17 likes

Wat is dit? De Cartier Delirium? :grin:

2 likes

Cartier noemt dit zelf vrij vertaald de ‘gekke badkuip’. Cartier Libre Baignoir Folle.

4 likes

Doet Breitling toch goed hoor! 40mm 11.7mm dik (42 iets dikker) inhouse b31 met 78 uur power, nieuwe mesh band en nieuwe sluiting.
En kijk die nieuwe kleur groen! :heart_eyes:

11 likes

Echt geweldig gaaf deze Bagnoir hè?

1 like

Cartier heeft erg gave dingen gemaakt buiten de reguliere collecties. Daar zie je de expertise als juwelenhuis. Vandaag wil ik dit cadeautje wel dragen

12 likes

Ja, geweldig ook. :ok_hand:

Ik vind het grappig. Maar zou er nooit mee om de pols gaan lopen. Wat een vreemde krakelingen allemaal…:innocent:

1 like

En dan moet dit de Cartier Anorexia zijn :grin:

3 likes

Een gouden sbgw, waarom ook niet :smile:

17 likes

Toch raar hoe die GS modelcodes werken, die roze SBGW in het blauw lijkt er totaal niet op.

1 like

13 likes

Het is logisch nochtans als je het weet. De letters duiden altijd het gebruikte uurwerk aan, in dit geval een mechanische handwinder (9S64). De 3 codes erachter zijn het model, wat inderdaad niet altijd dezelfde kastvorm is :blush:

Sbgy = spring drive handwinder
Sbga = spring drive automaat met pr vooraan
Sbgm = automaat gmt
Slgh = high beat automaat
Sbgr = automaat
Sbgx = quartz klein uurwerk
Sbgp = quartz groter uurwerk
Sbgn = quartz gmt
Enzoverder

De sl ipv sb zijn de nieuwe generatie uurwerken, meestal in de evolution 9 collectie zoals de white birch (slgh) of de white birch spring drive (slga) enz.

4 likes

Deze schone blauwe…

Of anders deze maar :blush:

12 likes

Ik vind hem abfab!!!
Razend knap en mooi ontwerp.
Jouw associatie trouwens passend , we hebben ook nog ’ de badkuip’ van Cartier. Maar die is niet zo uitgesproken.
Wat maak je van deze dan?

1 like

SB04 Malachite Meteorite om het groen in het echt te zien.

9 likes