Prachtig
Dit is AP finesse afwerking zoals ik begreep. Koopje.
waarom hebben deze dingen sinds jaar en dag een tweede kroon?
Intern draaibaar kompas?
Kompas
maar dan is die rehaut draaibaar inderdaad?
weer wat geleerd!
Ja en ze besteden hiermee alignment uit aan de gebruiker😬
Het kan in principe met elk horloge met wijzers, alleen heb je geen schaalverdeling. Als je niet corrigeert voor zomertijd is de precisie van een schaal ook overbodig.
De groen en goud combi was nooit echt mijn smaak, maar deze nieuwe kleuren spreken me wel aan eigenlijk…vooral die turquoise heeft wel wat
Super gave kleur, ik krijg bij deze kleurstelling wat Z-Bleu Millgaus vibes. Wellicht ver gezocht maar wat vind ik dit mooi!!
Even kijken wat de foto’s zullen laten zien ipv renders natuurlijk. Maar ze lijken de indices scherper te hebben neergezet (of gestanst waarschijnlijk) dan het vorige model. Was mijn enige kritiek puntje daar.
Zit te wikken en wegen tussen deze blauwe alpinist en de spb513 speedtimer.
Ik denk dat je met de speedtimer wat meer waar voor je geld krijgt vooral door die super mooie bracelet en nog mooiere indices.
Maar dat blauw is mooooi!
Ik had eigenlijk de Speedmaster 321 wel om de pols mee willen nemen
Hier op de foto naast een standaard versie…
De 321 is bijna perfect … bijna, yep dat uurwerk is natuurlijk super maar ik neem aan dat daar ook een groot deel van de prijs in zit
Hoop dat ze deze versie ook met een standaard uurwerk gaan uitbrengen want de maat, en rechte lugs zijn super …
Is eigenlijk al met de FOIS 2 afgedekt.