Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Maar dan liever zonder cross hair…

10 likes

Howww… dat is wel heel hevig voor een zondagochtend. Heb je meer info?

1 like

Haha, dat gifje had je klaarstaan voor de gelegenheid.

Ben je deze al wezen passen? Ik heb ‘m nu een aantal keer zien liggen bij Steltman en A. Erg mooi. Maar B. Echt groot. Ik geloof niet dat de foto die je post echt een vertekend beeld geeft.

5 likes

Kom maar door met de foto’s :innocent:

2 likes

Vertel me aub niet wat dit kost, ik zag hem voorbij komen en dacht: da’s een grappige.

10 likes

Maar dan alleen maar in de bijpassende auto.

4 likes

3 likes

Zal kijken of ik dat eerdaags kan doen.

Düsseldorf bij Bucherer, ook officiële dealer! Daar heb ik hem gepast.

1 like

Nee, dat zou ik misschien eens moeten doen. Een lengte van bijna 5 cm is inderdaad niet niks voor zo’n toch vrij plat horloge.

Voor wat het waard is, de pols op de foto is 16,5 cm en volgens de eigenaar ervan ziet het horloge er in werkelijkheid wel degelijk kleiner uit—wat ik bij een wristshot doorgaans ook zou verwachten.

2 likes

Bugatti?

Yep. Oerlelijk horloge (vind ik) maar neem m wel op de koop toe bij de auto :wink:

The Bugatti Tourbillon – the new generation of hypercar performance from the iconic marque. An unparalleled showcase of what exquisite design, ultimate engineering prowess, and inimitable character are capable of when fused together into a single masterpiece. Such timeless craftsmanship is complemented by the equally enduring art of watchmaking, with Jacob & Co. creating two eponymous, powerful statements of the quality this ageless discipline can deliver: the mesmerizing Bugatti Tourbillon, and beautifully diamond-covered Bugatti Tourbillon Baguette.

1 like

Tourbillon.

Bugatti was bang dat schermen zouden afbreuk doen aan de tijdloosheid van de wagen, dus hebben ze jacob & co laten een dashboard ontwerpen.

3 likes

Grand Seiko SBGN003

11 likes

Naar aanleiding van een link van @Brick

8 likes

8 likes

Jij vandaag de groene, dan ik de blauwe :blue_heart:

10 likes

Deze, uit het blauw door @Nomdeplume1

Dé Heuer, dé chrono. Vind er zo direct niets verkeerds aan.

20 likes

Dit is de Polaris perpetual calender in rosegoud. Kosten: 59.000 euro.:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

4 likes