Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Mooi! Welke ref is dit? Het is niet de sbga439, want die heeft een sunburst plaat.

1 like

Klopt. En er zijn nog meer verschillen, zoals de 5-link band, de maat, de kastvorm en de indices. Dit is de SBGA469 :slightly_smiling_face:

Grail materiaal dit :drooling_face:

18 likes

Ik heb wel eens een mooie Tank gezien hier van dit merk.
Is een mooi en goed merk begreep ik.
Maar bestaat niet meer.

1 like

er zwerven wat van mijn Kemmner Tonneau’s rond op HF. Prima merk maar de goede man is er op een gegeven moment mee gestopt. Hij maakte ook horloge kasten voor andere merken.
f60ae607fc992da77cb296c39f7579dc4fa4c24a_1_666x500

7 likes

8 likes

Inderdaad, het is de kast en maat van de Snowflake maar dan in staal. Mooi met die indigo wijzerplaat :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Currently nr. 1 op de wishlist. En hoop (dus), ergens dit jaar, op een langetermijnrelatie, met deze. :blush:

29 likes

Pfoehhh

Mooi doel! Dat is toch 1 van de mooiste modellen die Tag de laatste jaren uitgebracht heeft imho. Alleen moet je altijd die secondenwijzer parkeren tussen de subdials om de datum te lezen. Lekker eigenzinnig dus :+1::sunglasses:

3 likes

Waarom? Wat is dit voor een horloge?

2 likes

Uitgeleverd aan de Britse defensie, caliber 89, plexi, 36mm, de OG van de mk lijn van IWC, en voor mij persoonlijk een design die me altijd aangesproken heeft. Dit is voor mij de essentie van een horloge :fire:.

IWC MK xi

3 likes

Leuk, ik ga even kijken! Dank je wel!

1 like

van een horloge verkoper verwacht je toch ontspiegeld glas :nerd_face:

1 like

Had @TagEd super gevonden.

25 likes

Oh ja, die is heel nice! Waar kwam je die dan tegen?

1 like

@TagEd

instagram: vintageheuercarrera

1 like

18 likes

Ja mooi. Wel een klein beetje teveel onder de radar :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Volg wel een aantal mede-(TAG) Heuergekkies. Maar deze volgde ik nog niet. Nu wel! :+1:

1 like