Vandaag had ik heel graag deze gedragen! Geinspireerd door @deuxani deze is lekker stealth wealth en onder de radar!
Op een dag moet de JLC daarvoor ooit voor plaats maken vrees ik. Maar nog niet direct.
Die begrijp ik… ik denk weleens: een horloge verkopen, dan flink geld erbij en kopen dat ding. Fantastisch horloge! Dan een oyster perpetual med blue erbij en mijn GS45 die een heel andere kast heeft… Dan heb ik een daily, semi casual/dress en deze uber dresswatch.
Aan mijn pols by Cvstos in Genève, de nwe tourbillon , op mijn wens lijstje … behalve vindt de rose gouden versie mooier
Brrr.
Ook niet echt my cup of tea en ik heb me ook niet ingelezen in t merk Cvstos. Wel al vaker in Duitsland in de etalage zien liggen. Wat een prijzen. En er zit voor mij persoonlijk echt niks moois bij. Krijg er RM/Hublot vibes van. Waarom is dit merk nu zo duur?
Ot:
De Japanse ‘Calatrava’ en ik moet eigenlijk ook geen lichte wijzerplaat meer kopen.
Maar doe me deze maar vandaag:
Shit wat is deze mooi.
Ik wil nog eens iets met jubilee…
Ja he? Grand Seiko vibes, lekker puur en polyvalent.
Ik vindt het wel meevallen tegen over RM 10x de prijs te betalen … deze kost maar 80k maar hun oude tourbillons waren 195k en 325k voor de double tourbillon … maar bij RM begint het bij 800k absurd ….
Kijk wie ook Cvstos droeg voor hij zijn TH contract tekende …
Of