Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

In het H.G.P.-topic, ging het over full lume duikers en daar heb ik wel wat mee. Dus doe mij deze maar een dagje…
image

6 likes

1 like

8 likes

17 likes

Deze blijf ik lekker vinden

15 likes

Titanium YM

11 likes

Vandaag deze Anordain, met hier en daar een custom verzoek. Ik sta op de lijst voor begin 2028. Bijna aan mij :partying_face:

19 likes

Prachtig! Ik vermoed dat die dingen het wachten waard zijn.

Ik was vanmorgen gecharmeerd van deze foto op fratello:

17 likes

Dat zijn ze zeker, maar verwacht niet dat je ze zomaar weer kunt verkopen, weet ik uit eigen ervaring. Maar ik droom van een uniek exemplaar. Hopelijk willen ze mee in mijn verhaal.

6 likes

Vandaag deze graag. Plaatje van WatchGecko geleend.

16 likes

Tenzij tegen echt bespottelijke prijzen heb ik het gevoel dat t sowieso moeilijk is horloges te verkopen.

Daarop had “porsche design” kunnen staan.

Absoluut! Weet niet welke eerst was voor de bragging rights trouwens, maar dat maakt deze niet minder goed gelukt :slight_smile:

bizar! dat geduld kan ik echt niet opbrengen. maar wel gaaf als je ook wat eigen inbreng kan hebben.

1 like

Ja ik ben het wel met @Hubertje eens dat dat voor veel horloges geldt. Maar voor anordain verbaast het me juist vanwege die wachtlijst.

1 like

Dat verbaasd me nog steeds, ik had gedacht dat je die zo kwijt zou zijn gezien de lange wachtlijsten. Misschien moet je toch nog een kroontje op de dial zetten😅

3 likes

Het is zeker een tof ding, maar de prijzen zijn wel voor echte liefhebbers. Misschien is de vijver hier op HF toch een beetje te klein om zulke zeldzame vissen te vinden.

Voor een euro of 1500 zouden ze als warme broodjes over de toonbank vliegen. Maar kennelijk doen ze dat bij AnOrdain toch al in voldoende mate.

PS: dit soort incourante waar jarenlang als dood kapitaal op de balans hebben staan is eigenlijk een veel grotere flex dan de veilige keuze voor spul met een

… dus eigenlijk is @Colnago een Hele Grote Speler.

7 likes

Verboden vrucht smaakt het zoetst ofzo :joy:

24 likes

Daar is, los van de prijs, niet zoveel mis mee toch?

image

Heuer ‘Pilot’ 510.501

8 likes

Jij snapt waar ik het allemaal voor doe :kissing_heart:

4 likes