Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Hadden ze het niet iets hoger kunnen plaatsen dat het de minutentrack niet zou onderbreken?

1 like

Ja lijkt mij ook, of maak het wat kleiner. Dit is wel een beetje een halfbakken oplossing :grimacing:

1 like

Dat was me in eerste instantie nog niets eens opgevallen. Man, dat alle mensen bij Vacheron daarmee in hebben gestemd…

Of de Speedymoon oplossing. Had prima gekund met twee relatief gelijke lengte-delen voor Vacheron en Constantin

2 likes

Doe mij deze van Spiegelgracht Juweliers maar, maar dan in 36mm

6 likes

Dat snap ik ook niet. Al moet ik zeggen dat het me in eerste instantie ook niet was opgevallen. Maar once seen, it cannot be unseen :face_with_peeking_eye:

Inderdaad; alles is beter dan dit :grimacing:

De tourbillon zorgt ook voor verschuiving van het lijntje of lijkt dat maar zo? :zipper_mouth_face:

1 like

Daar aan de onderkant bedoel je? die is inderdaad ook verschoven, maar dat stoort me dan weer niet zo.

wat doet die suffe weegschaal op deze mooie plaat? marktkoopman-editie? :thinking:

1 like

Met scorpioen vind ik hem mooier:

3 likes

oh wat erg! een sterrenbeelden thema?

2 likes

Nee het is een sterrenbeeld, er zijn 12 verschillende versies. Deze vond ik het leukste want de enige symmetische :sweat_smile:

1 like

Ja klein beetje. Niet zo erg als bij de 5270. Sowieso de lelijkste perpetual calendar chrono die Patek heeft voortgebracht.

Was overigens bedoeld als een charmantere oplossing voor onderstaande treinbotsing :clown_face:

7 likes

cont_04_600x600
Dit lonkt teveel. Misschien moet ik maar 'ns een poosje uitloggen. Pfff. :no_mouth:

14 likes

11 likes

Ik heb eigenlijk helemaal niks met AP.

En ik zal wss nooit zoveel geld aan 1 enkel horloge uitgeven.

Maar deze is wel erg mooi:

Foto’s gejat van Hodinkee

10 likes

9lusxBBUsTz8Fk029b

Hmm, niks mis mee, toch? Beter zo dan een krom hekwerk eromheen.

Zal wel zijn, minder afleiding om die gefocussed binnen te harken.

1 like

Ook prettiger voor de cashflow hier :money_with_wings::grimacing:

Binnen no time al de B&M en FC binnengeharkt. 't Kan wel op. :no_mouth:

1 like

Maakt de verkoop makkelijker. Je zult ze toch niet meer nodig hebben als je de Goldfeather hebt.

1 like

En nog over de track ook. :face_with_spiral_eyes:

1 like