Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Ik had deze vandaag zeker omgehad. Beetje vrolijke kleuren met dat treurig weer.

11 likes

Vond de foto al mooi genoeg. Foto’s :+1:. Prachtig horloge. Jij hebt zo’n Trésor toch. Hoe draagt die 40 mm?

1 like

41 likes

:heart_eyes:

1 like

45mm lug to lug
10mm dik

Heel draagbaar en visueel goed aanwezig.

Top qua afwerking , heel mooi binnenwerk. Naar mijn goesting mocht het 2-3mm dunner, maar ik ben verwend door JLC en Zenith in de collectie.

1 like

Waar ben je op aan het wachten dan?

Die Speedy Mark 2 reissue uit 2014 is echt dik :wink:

1 like

Nog een verrassing, zodra ‘ie binnen is post ik het :wink:

I know :smiling_face:

1 like

Tijdje geleden gepast :star_struck:
Niet te betalen maar wel leuk om een keer om de pols gehad te hebben.

30 likes

Ja zo mooi. :ok_hand: Ze hadden wel even de stickers eraf moeten halen om je een goed beeld te kunnen geven. :grin:

4 likes

Eigenlijk wel inderdaad. :face_with_monocle:
:smile:

1 like

14 likes

17 likes

Foto credits Bulang and Sons

19 likes

21 likes

Jaaa, tof! Longines heeft iets vergelijkbaars nog eens als een soort van re-issue uitgegeven, maar man, wat was dat ding dik. :point_down:

13 likes

De witte tachymeter schaal en subdials doen hem ook geen goed imo.

3 likes

Beide vind ik juist wel geslaagd. Ik heb meer moeite met die datumpositie. Dat vind ik ook altijd erg lelijk aan Zeniths. Maar ik heb 'm ooit irl gezien en was toch wel 'n mooi horloge, hoor, vond ik.

1 like

De subdials vond ik een pluspunt, die witte tachymeter ring niet inderdaad. Komt dicht bij de rechter subdial en knijpt daardoor de kleur, wat de wijzerplaat er kleiner doet uitzien en de bezel weer groter terwijl die sowieso al vrij stevig aanwezig is.

Maar die twee verschillende groottes subdials vind ik dan weer heel leuk en on-Longines. Het enige “nadeel” is dat je zou kunnen denken dat je naar een Studio Underd0g aan het kijken bent. :sweat_smile:

Maar,

Ik zou er ook absoluut geen nee tegen zeggen :smile: