Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Here we go…
Here we go…
Here we go again!

How much is the fish?

Na na nana na na, nana nana na…

https://youtu.be/teW0KULIir0

1 like

@Colnago

13 likes

12 cm zou ik niet als dikte willen, maar inderdaad beter dan 14 cm :disguised_face:

1 like

Oeps :grimacing:

Deze graag vandaag :innocent::

14 likes

Lekker klein balansje. Die draait op 2hz? :sweat_smile:

2 likes

Bijna. 2.5 Hz.

2 likes

2.5 Hz. inderdaad. Oftewel 18.000 bph, dus gewoon de klassieke frequentie zeg maar.

1 like

Prachtig. Past helemaal bij het horloge. Kan je hem mooi zien swingen

1 like

Inderdaad, mooie frequentie. De Experimentale die ik een paar dagen geleden postte zit op 10 Hz met z’n magnetische echappement; dat zie je amper nog bewegen :grimacing:

2 likes

Is een titanium balans, dus om dezelfde inertie te hebben als een typische traditionele balans, moet ie heel wat groter zijn. Ik ben wel fan.

1 like

Zonder mijn bril dacht ik naar een Bulova Jet Star te kijken. Met bril op niet overigens :sunglasses:

Vandaag deze maar eens!

13 likes

Geïnspireerd door @hendrik

9 likes

Nog steeds deze!…

10 likes

Oef dat is ook 1 van mijn favorieten. In de laatste sale getwijfeld tussen de bruine en blauwe dial. Net zo lang gewacht tot ze beide uitverkocht waren :roll_eyes:

3 likes

Deze zou ik ooit nog wel eens willen.

11 likes

Ik heb dat met een Staudt. Kwam nu deze tegen; ook echt een leuke toevoeging zou dat zijn. Lekker origineel :smiley:

11 likes

Ik vind dat echt een leuk horloge, alleen: ik hou van banden swappen. En als je er een ander bandje op doet, slaat die naam nergens meer op. :upside_down_face: Daarom zou ik deze nooit kopen.

1 like

21 likes