Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

@Colnago

14 likes

12 cm zou ik niet als dikte willen, maar inderdaad beter dan 14 cm :disguised_face:

1 like

Oeps :grimacing:

Deze graag vandaag :innocent::

16 likes

Lekker klein balansje. Die draait op 2hz? :sweat_smile:

2 likes

Bijna. 2.5 Hz.

2 likes

2.5 Hz. inderdaad. Oftewel 18.000 bph, dus gewoon de klassieke frequentie zeg maar.

1 like

Prachtig. Past helemaal bij het horloge. Kan je hem mooi zien swingen

1 like

Inderdaad, mooie frequentie. De Experimentale die ik een paar dagen geleden postte zit op 10 Hz met z’n magnetische echappement; dat zie je amper nog bewegen :grimacing:

2 likes

Is een titanium balans, dus om dezelfde inertie te hebben als een typische traditionele balans, moet ie heel wat groter zijn. Ik ben wel fan.

1 like

Zonder mijn bril dacht ik naar een Bulova Jet Star te kijken. Met bril op niet overigens :sunglasses:

Vandaag deze maar eens!

17 likes

Geïnspireerd door @hendrik

12 likes

Nog steeds deze!…

13 likes

Oef dat is ook 1 van mijn favorieten. In de laatste sale getwijfeld tussen de bruine en blauwe dial. Net zo lang gewacht tot ze beide uitverkocht waren :roll_eyes:

3 likes

Deze zou ik ooit nog wel eens willen.

15 likes

Ik heb dat met een Staudt. Kwam nu deze tegen; ook echt een leuke toevoeging zou dat zijn. Lekker origineel :smiley:

14 likes

Ik vind dat echt een leuk horloge, alleen: ik hou van banden swappen. En als je er een ander bandje op doet, slaat die naam nergens meer op. :upside_down_face: Daarom zou ik deze nooit kopen.

1 like

29 likes

Heel tof idd Jeroen!

1 like