Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): te koop
Merk en model: Baume Mercier Chronograph
Diameter: 33mm
Leeftijd: uit jaren 80
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024 gekocht in de rikketik beurs
Factuur en/of certificaat: Nee Watch only
Originele doos…
En ik ben geen fan van moonphases…
7 likes
Colnago
29 september 2025 om 11:37
24
Ik had hem enkel liever in geelgoud gezien, maar verder wel hoe een louis hoort te zijn. Goud, witte plaat, Romeinse cijfers, en handwinder idd.
1 like
Ik vind rose juist mooier, warmer van kleur. Goed dat er verschillen in smaak zijn. Zou deze graag eens bepotelen.
1 like
Dit blijft dan toch ook lekker hoor… keuzes!
13 likes
Voetbal is niet m’n ding, maar dat is buiten de Soccer Timer gerekend.
19 likes
APMV
29 september 2025 om 19:38
33
Welke van de twee zal ik morgen kiezen
10 likes
daffie
29 september 2025 om 20:18
34
Die zien er best goed uit.
1 like
drex
29 september 2025 om 21:01
35
De bracelet, de rubber band later los bestellen. Ook altijd beter voor als je er weer vanaf wil.
1 like
tompj
30 september 2025 om 08:00
37
Geweldige nieuwe release is dat weer. Ze doen het toch goed daar. Hij doet me met kastvorm en die two tone plaat denken aan de mijne.
16 likes
Klopt, de toevoeging van de sector dial aan de calendrier maakt het in mijn ogen wat minder gezapig. Normaliter ben ik helemaal niet van de maand- en dagvenstertjes, maar deze is prima te pruimen.
Het moet gezegd: Ik had 'm liever zonder die gaten boven in de dial gezien. Gewoon maanfase, zeigerdatum en KS, en dan zo dun mogelijk, maar met verder exact dezelfde wijzerplaat met reliëf. Dat was wat geweest.
1 like
tompj
30 september 2025 om 08:05
39
Fate_Amenable_To_Change:
Dat was wat geweest.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Maar zoals hij is, lust ik hem ook. En bij de mijne had er i.p.v. die datum ook gewoon een ‘3’ moeten staan.
2 likes
GustavM
30 september 2025 om 08:16
40
Of overeenkomstig deze uitvoering . Dat zou wat mij betreft nog beter te pruimen zijn
15 likes