Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

21 likes

Je weet me te vinden :wink:

1 like

Ik heb deze nog geen jaar. Wel echt genieten!

1 like

Dat is nice zeg!

17 likes

Dat kan ik mij zeker voorstellen. Als er ooit een mooie op mijn pad komt, hap ik wellicht toe.:grin:

1 like

Ik kan het je aanraden! Ik zou er wel eentje met H3 op de plaat nemen, en niet een te clean exemplaar; dit is echt een toolwatch

1 like

2 likes

21 likes

Wat is het?

1 like

Mjah, ik zie het wel. Voor €1450 of zo.

Want?

Ding is prachtig afgewerkt. Geweldig uurwerk ook.

3 likes

En ook nog eens gemaakt door een gewaardeerde klant van me.

Heel tof. Ik vrees wel een beetje voor het formaat van deze chrono-versie, hij lijkt nogal wat dikker dan de reguliere.

Plaatje van het uurwerk zou zeer gewaardeerd worden.

Dat ding is 41mm x 13mm. Valt dus een soort van mee, al is de cushion case niet klein. Maar wel weer gedrongen.

Te lui om zelf te Googlen? Man man man man man.

Zo mooi vind ik specifiek het uurwerk overigens niet. Het is een modulaire chronograaf die ze bovenop hun time-only module zetten. Dus dat zou voor mij echt één dagje dragen worden en nooit kopen, want ik heb eigenlijk een uitgesproken hekel aan modulaire chronografen.

Overigens is het model wat ik eerst liet zien de 2025 Napoli gele variant, niet de oranje van 2023.

5 likes

Wat ik dacht. Maar jij bent dan nog zo aardig hem te bedienen.

De standaard, time only uitvoering vind ik sowieso mooier. En dat Vaucher uurwerk ook. Op een haar na gekocht van de zomer.

3 likes

Eensch! En lekker plat, met 10mm en een haar.

3 likes

Niks te lui… ik vond m niet (maar kijk ook al jaren niet meer op Hodinkee, sinds ze uitgekocht zijn…).
Vond enkel foto’s van wat ik dacht dat de standaard driehander was, maar dat is dus deze met een module? Dat verklaart.
Vind er weinig speciaals aan, zeker voor die prijs. Ik dacht te zoeken naar iets spectaculairs…

Doet me denken aan Dunselman met die logomozaïek.

Doemijdezemaar…

16 likes

6 likes