Heel tof. Ik vrees wel een beetje voor het formaat van deze chrono-versie, hij lijkt nogal wat dikker dan de reguliere.
Plaatje van het uurwerk zou zeer gewaardeerd worden.
Dat ding is 41mm x 13mm. Valt dus een soort van mee, al is de cushion case niet klein. Maar wel weer gedrongen.
Te lui om zelf te Googlen? Man man man man man.
Zo mooi vind ik specifiek het uurwerk overigens niet. Het is een modulaire chronograaf die ze bovenop hun time-only module zetten. Dus dat zou voor mij echt één dagje dragen worden en nooit kopen, want ik heb eigenlijk een uitgesproken hekel aan modulaire chronografen.
Overigens is het model wat ik eerst liet zien de 2025 Napoli gele variant, niet de oranje van 2023.
Wat ik dacht. Maar jij bent dan nog zo aardig hem te bedienen.
De standaard, time only uitvoering vind ik sowieso mooier. En dat Vaucher uurwerk ook. Op een haar na gekocht van de zomer.
Eensch! En lekker plat, met 10mm en een haar.
Niks te lui… ik vond m niet (maar kijk ook al jaren niet meer op Hodinkee, sinds ze uitgekocht zijn…).
Vond enkel foto’s van wat ik dacht dat de standaard driehander was, maar dat is dus deze met een module? Dat verklaart.
Vind er weinig speciaals aan, zeker voor die prijs. Ik dacht te zoeken naar iets spectaculairs…
Doet me denken aan Dunselman met die logomozaïek.
Vandaag weer eens TGN geluisterd. Met daarin, jawel, dé Ali band.
Hij had overigens wel kritiek op de palletjes van de quick release pinnen, deze waren steeds irritant zichtbaar aan de voorzijde, en een palletje van een pin was al afgebroken. Daardoor was één zijde van de band niet meer zo quick release omdat de pinnen geen kraag hebben en daardoor zeer moeilijk weer los te maken.
Nevertheless, een mooie band.
Ik vind ‘m aartslelijk, maar zo cool…
Mag dat?
ik heb bij hun nog nooit zo’n bezel gezien. is dat gewoon bewerkt staal?

So, die datum staat lomp.
Ik vind ‘t wel leuk!
41mm, maar schijnt wat kleiner te dragen, omdat ie dun is en een korte l2l heeft:
https://www.ablogtowatch.com/actually-affordable-citizen-promaster-dive-41mm-bn0261-51e-watch/
Ja, dat trekt me juist erg aan dit horloge. ![]()
Vast genoeg soortgelijke banden van betere kwaliteit te vinden. Het staat in ieder geval goed