Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

:smile:

Dat is 't 'm vaak…de L2L.

1 like

Nee hoor, maar ik geef ze wel. Daarvoor dient dit forum. Een mens heeft een uitlaatklep nodig, niet?

Doe mij deze maar:

6 likes

Wyler Code R Flying Tourbillon GMT - omdat ik met dit weer een serieus groot horloge om wil. :upside_down_face:

4 likes

Ik merk dat ik afgelopen jaar zelden nog naar een horloge kijk, en als ik dat al die, dan zijn het van die eenvoudige dingen zoals deze hier. Dus deze had ik willen dragen.

De rust die er in de horlogehobby gekomen is heeft zich jammer genoeg gewoon verplaatst naar de pennenverzameling :woozy_face:

19 likes

Terecht! Prachtig horloge! Doet wat denken aan de 80’s / 90’s IWC. De fun zit hem voor mij ook niet persee in de waarde.

2 likes

Ik doe mee met deze heerlijke doppelchrono.

13 likes

7 likes

Tijdje geleden wel eens een Tantalum en rosé gouden time only Royal Oak omgehad en ben dit wel echt de tofste RO gaan vinden. Zwaar, “stealthy“ look.

Maar dit, wat een apparaat.

8 likes

Deze…

Maar deze mag ook…

16 likes

Die YM is echt heel tof. Net iets te lomp voor mijn polsen, de (grijze) prijs trouwens ook.

3 likes

ik heb nog weleens gebeld met ‘mijn’ juwelier of er aan te komen is, maar nee :slight_smile: Dus maar van je plaatje genieten :slight_smile:

1 like

Heel mooi!

Van dit model is de achterkant mooier, van het andere 250 jaar B. is de voorkant mooier dan de achterkant.

Bij beide ben ik groot voorstander van de nieuwe lugs die B. nu heeft!

1 like

Kunstwerk op zich

Breguet :ok_hand:

7 likes

Waanzinnig idd :star_struck:

1 like

Deze mag ook…:heart_eyes:

21 likes

Ik had het zelfde, zeker erg mooi maar net wat aan de grote kant en ik had het geluk dat ze alleen een “toon / pas model” hadden :joy::+1:

1 like

Blijft gaaf! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Niet slecht voor een eindejaarsstudent…

16 likes

Leuk wat anders dan anders!

Geen studentenprijzen :stuck_out_tongue:

17 likes