Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Hij bedoelt 2 plus 3 :rofl:

De nieuwe G Shock wil ik wel proberen.

399 euro, vanaf 7 nov verkrijgbaar.

7 likes

Focus

:wink:

5 likes

Dat is het ook! Het is puurder dan grade 5 titanium. Dit zegt AI:

3 likes

Potver ja zeg. Tof :ok_hand: En ik maar denken dat het een typefoutje was. :see_no_evil:

3 likes

Ben nooit te oud om te leren!

2 likes

Hahaha nope! Blancpain doet mooie dingen met materialen. :blush::ok_hand:t2:

1 like

Heel bijzonder idd. Kan ik altijd erg waarderen zulke hoogstaande bewerkingen en technieken in een horloge. :ok_hand:

1 like

Ja dit merk blijft wel knagen hoor! De afwerking is ook echt fantastisch. Al een aantal keren gepast maar nooit tot een koop gekomen. Wie weet binnenkort!

1 like

Heel gaaf. :ok_hand: Btw je valt niet over de datum?

1 like

Ik hoor dat nog, dus geloof het best. Het ziet er alleen vaak zo basic en utilitair uit, waardoor het zo moeilijk lijkt de prijs te verantwoorden.

1 like

Nee dat stoort mij niet bijzonder. Als je hem vasthoud valt het bijna niet op en alle indices zijn hierdoor wel aanwezig en voorzien van genoeg lume.

1 like

Het is idd netjes onopvallend gedaan. Gave indices trouwens ook.

1 like

Dat lijkt inderdaad wel zo. Als je deze in het echt ziet, vallen de details zeker op. Het horloge voelt ‘zwaar’ aan, ook zonder stalen band. Het uurwerk is prachtig afgwerkt maar ook de afwerking van de lugs en kast. Zeker ook als je het met de loupe bekijkt. Minimalistisch maar hoogstaand!

2 likes

Ja ik vind ze ook heel gaaf. Doordat ze iets kleiner zijn geeft het de wijzerplaat zelf alle ruimte en is het geheel rustig en perfect afleesbaar.

1 like

Wel een toffe pilot’s watch van Longines!

17 likes

Is al een oudje, niet?

Nieuw in een oud jasje

LONGINES PILOT MAJETEK
Op 1 april 1935 registreerde Longines het model Pilot Majetek bij het internationaal bureau voor de industriële eigendom in Bern, Zwitserland. Dit uurwerk werd in eerste instantie ontworpen voor piloten, maar heeft geleidelijk een breder publiek gewonnen dat op zoek is naar een betrouwbaar, robuust en precies horloge. Bijna een eeuw later heeft het merk dit unieke pilotenhorloge nieuw leven ingeblazen met volledig herziene technische en ergonomische kenmerken. De in twee richtingen draaiende, gekartelde bezel met interne ‘starttijdindicator’, gemonteerd op een kussenvormige kast, is een grote technische uitdaging en bevestigt zijn innovatieve karakter en herinnert aan het model uit 1935 dat de inspiratiebron vormde. Deze als chronometer gecertificeerde horloges worden aangedreven door een exclusief Longines-kaliber dat is uitgerust met een siliconen balansveer en bestand is tegen magnetische velden.

4 likes

18 likes

M’n nieuwe aanwinst :partying_face:

7 likes