Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Jouw Breguet-honger lijkt wat gestild?

1 like

Ja, dat is wel een beetje zo. Het budget ontbreekt om het zomaar even te doen, en de wil is niet zodanig diep gevoeld dat ik ervoor ga sparen / het boven andere dingen stel.

Ik heb er ook nog altijd geen in het echt gezien. Misschien houd ik dat beter zo. :face_with_peeking_eye:

4 likes

Ondanks de grootte van de kast en dankzij de lugs mooi vallend op de pols. Ik zou de Weltzeit wel durven dragen :smiley:

1 like

17 likes

Die KS staat bijna boven de centrale as. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik zal hem ook nooit kopen. Als je eenmaal het uurwerk hebt gezien is deze direct van je wenslijst verdwenen, maar toch vind ik het een leuk horloge.

1 like

Ik heb hier een sterke B&O-associatie bij. :thinking:
Beosound 9000 Iconic Design & Ultimate Music System
:wink:
Daarnaast is het natuurlijk best mooi gemaakt. Maar dat asymmetrische en dat ‘te kleine’ wijzerplaatje trek ik echt niet. :exploding_head: :person_shrugging:

10 likes

6 likes

wat denken jullie als men zoiets tegenkomt :slightly_smiling_face:

9 likes

12 likes

Special zoals vermeld op het horloge, smaakvol vintage prachtstuk naar mijn “leken” oordeel betreft vintage liefhebbers insteek waarden en normen.

1 like

Inderdaad maken ze zich er wel erg gemakkelijk van af qua design. Is dat uurwerk echt zo klein?

1 like

14 likes

Snap ik, maar ik wil hem niet betalen.

2 likes

Precies dat. Daarom maar in dit topic :wink:

1 like

Ik vind het persoonlijk niet heel erg bij deze kast passen.

8 likes

Morgen is het chrono Saturday

16 likes

18 likes

Je zal maar de hooggeschoolde gangwerk-afwerker zijn die na lang oefenen op perfectie bij Patek wordt aangenomen en die ring dood gewicht mag voorzien van melktankmotief…

5 likes

De stalen versie is realistischer, maar de gouden is toch nog mooier!

19 likes