Jouw Breguet-honger lijkt wat gestild?
Ja, dat is wel een beetje zo. Het budget ontbreekt om het zomaar even te doen, en de wil is niet zodanig diep gevoeld dat ik ervoor ga sparen / het boven andere dingen stel.
Ik heb er ook nog altijd geen in het echt gezien. Misschien houd ik dat beter zo. ![]()
Ondanks de grootte van de kast en dankzij de lugs mooi vallend op de pols. Ik zou de Weltzeit wel durven dragen ![]()
Die KS staat bijna boven de centrale as. ![]()
Ik zal hem ook nooit kopen. Als je eenmaal het uurwerk hebt gezien is deze direct van je wenslijst verdwenen, maar toch vind ik het een leuk horloge.
Ik heb hier een sterke B&O-associatie bij. ![]()

![]()
Daarnaast is het natuurlijk best mooi gemaakt. Maar dat asymmetrische en dat ‘te kleine’ wijzerplaatje trek ik echt niet.
![]()
Special zoals vermeld op het horloge, smaakvol vintage prachtstuk naar mijn “leken” oordeel betreft vintage liefhebbers insteek waarden en normen.
Inderdaad maken ze zich er wel erg gemakkelijk van af qua design. Is dat uurwerk echt zo klein?
Snap ik, maar ik wil hem niet betalen.
Precies dat. Daarom maar in dit topic ![]()
Je zal maar de hooggeschoolde gangwerk-afwerker zijn die na lang oefenen op perfectie bij Patek wordt aangenomen en die ring dood gewicht mag voorzien van melktankmotief…