Mij spreekt een design als dit ook niet aan, hoor. Maar technisch is het horloge wel heel interessant.
Verder zullen, ondanks de zeer stevige prijs (CHF 150.000), de slechts 30 geproduceerde stuks binnen mum van tijd verkocht zijn, vermoed ik zo. Wel mooi ook zo’n spraakmakende (like it or not ) launch, op de verjaardag (gisteren, dus) van levende legende Jack Heuer (93).
Niet heel zeker of ik die pilotenwijzers nu leuk vind op dat horloge of net volstrekt ongepast, maar Bremont is de laatste tijd niet slecht bezig vind ik.
Was geen fan van eerdere releases, maar recentelijk al een aantal keer gedacht “dat is nog niet zo slecht”.
Ik vind deze ook wel leuk.
Oi oi, je gaat hier véél te kort door de bocht. Je hebt het waarschijnlijk over alle creaties vanuit de ‘Monster’ series, met die schele ogen. Dat is een leuke gimmick maar fraai is het niet inderdaad.
Echter, Chaykin is een van de knapste horlogemakers van deze tijd. Als je ziet wat deze man voor complicaties heeft ontwikkeld, en zowel ingewikkelde klokken als horloges heeft geproduceerd… deze man verdient juist veel meer respect dan hij krijgt.
De Monster series is slechts ter financiering van de andere projecten, waar we zelden tot nooit iets van horen.