Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Mooi. Echt prachtig zeker qua maat. Maar waarom geen zichtbodem?

Dat vind ik voor dat geld echt een misser. Doe daar ca €1000 bij en je hebt een zichtbodem en maanfase en Jeager. Als je ziet wat bijv Sinn voor een glasbodem rekent tov solide achterkant. Tsja. Genoeg gejankt.

Ot

Terug naar t horloge waar t voor mij allemaal mee begon in t duurdere gebied hetzij in zacht roze dit keer:

10 likes

12 likes

Ook een van mijn favorieten, maar dan in de “silver cut” versie.

1 like

Hier wel weer eens zin in…

14 likes

Als je van groen houdt…

Dan is de nieuwe SBGH375 erg leuk:

Grand Seiko / グランドセイコー アイアイイスズ45周年記念限定モデル《SBGH375》12月5日限定販売

7 likes

Ook zeer fraai.

1 like

Taximeter looks

4 likes

Gaaaaaaaf

1 like

Nou dat zou zeker wel moeten lukken.

1 like

Hoop het! Wacht sinds 2 augustus!

Weten ze dat bij de AD ook?

1 like

Kom maar

6 likes

Breguet klassiek met een moderne twist :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Nu gefixeerd op de 36mm versie ipv de 39mm.

5 likes

images (7)

Mijn incoming… Maar stink vertraging bij postNL

Had hem beter op kunnen halen achteraf

Ah wel…

14 likes

Aanbetaling gedaan en factuur meegekregen :wink:
Kon 2 maanden tot een jaar duren.

1 like

Werkt dit pijn verzachtend?

10 likes

5 likes

Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet :joy:

2 likes

Man man, dat zijn van die praktijken die ervoor zorgt dat je aangelijnd blijft, maar niet redelijkerwijs waar kunnen worden gemaakt. Dit zijn van die dingen waar een AD zich niet toe moet laten verleiden. Is een prima manier om intern hun forecast sluitend te maken, je klanten zijn toch al vastgelegd.
Ik zou mijn geld terug halen als ze geen acceptable termijn kunnen geven… dat kunnen ze nl. uiteraard ook in combinatie met een vast contact aldaar die als accountable (alleen in het engels betaat dat verschil tussen responsible en accountable) kan worden gehouden voor de gemaakte afspraak. Mijn statement eerder, was wat je veel ervaart, het is een komen en gaan van verkoperts, dus je afspraak kan zomaar verloren zijn gegaan. Succes, en duim voor je, vervelende situatie als je er naar uitkijkt.

1 like