Dan toch de ingenieur ipv de GS UFA? De blauwe zou ik toch graag eens passen als ik de kans krijg ![]()
Voor het geld hoef je dit eigenlijk niet te laten liggen. Prachtig ontwerp, vind ik. Zal ook wel lekker op de pols liggen.
Nee. ![]()
Heel gaaf! Ik blijf er een zwak voor hebben sinds ik de witte 3239 gehad heb een jaar of 5 geleden. Fotootje uit het archief ![]()
Als mede GS fan had ik niet anders van je verwacht! ![]()
Ik moet zeggen dat het datum gedoe van de UFA me wel wat stoort. Ik heb nog steeds geen deftig antwoord via de AD erover gehoord en ik heb op een GS event even terug aan een sales verantwoordelijke van GS europe ernaar gevraagd en die zei dat het allemaal opgelost was. Maar dan krijg ik een slgb005 in mijn handen waar de datum weer niet perfect gealigneerd staat.
Spijtig wel voor een merk als GS dat ze niet gewoon even de tijd voor nemen om dit helemaal op te lossen of tenminste de klanten eerlijk te woord te staan. Maar goed, dat maakt ze niet minder mooi ![]()
![]()
Maakte héél veel meer indruk op mij dan die UFA!
En je hoeft je niet meer druk te maken om die datum🤪

Hmm ja ik begrijp je helemaal. Dat moet (zeker in die prijscategorie) wel in orde zijn. Daar ga je je aan storen. Jammer zeg dat dat niet de aandacht heeft gehad die we van GS kennen.
Mjum.
zoiets ja
Ja die is inderdaad schitterend. Het is dat ik al een slgw005 heb met hetzelfde uurwerk, anders ging dat echt een onmogelijke keuze geweest zijn ![]()
Zeker voor zo’n flagship stuk. Gelukkig heb ik toch dit jaar al genoeg gekocht en moet ik weer wat sparen, wie weet tegen dan wat er weer op het lijstje staat ![]()
Net nu ik de nieuwe gouden Tangente wat uit mijn hoofd heb kunnen zetten, kom ik deze foto tegen… ![]()
![]()
Een wisseltje naar de linkse met de blauwe wijzers dus, graag voor wat langer dan een dag.