Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

:100:

Merry X-Mass :smiling_imp:

8 likes

:rofl: :+1:

Waarom doet Rolex dit niet meer? Het is een duidelijk sporthorloge, want brede bezel en aanwezige lugs, lollipop wijzers, lume, de hele rambam.

Maar het is tegelijkertijd mooi van maat, de feuille-wijzers zijn elegant, de punt van de secondewijzer is mooi gebogen, ik keur het goed. Ik houd van dat soort horloges.

Als Rolex hier toch eens modern gemaakte versies van uit bracht zonder Mercedes of Snowflake gebeurens, met kleinere indices, en met dit soort interessante details… Tja.

Toevallig heb ik net een Rolex hommage om die in dezelfde hoek leeft qua stijltje.

6 likes

Omdat de huidige line up verkoopt zoals zoete broodjes en buiten enkele hier niemand op zit te wachten. Je hebt de OP al heeft die meer weg van een condoom dan brede bezel

Ik begrijp die zin niet, maar laat ik een poging doen: De OP is een heel, heel erg modern horloge. Dat zie je aan de gekozen kleuren van de wijzerplaten, de hypermoderne en vierkante indices, en de overwegend plattere glazen.

Een OP die net als in de jaren 40 gewoon een bol glaasje had met godbeterd een gebogen secondewijzer, dat zou wat zijn. Voor degene die wel moderne techniek en betrouwbaarheid wil, maar het liefst design van een eeuw oud of zo.

Voor wie nu roept dat je daarvoor bij Tudor moet zijn… Tja. De Ranger is skeer en ook modern van snit en wijzers, de BB58 is een duikhorloge zonder bezel zoals een Seiko 5 sports dat ook kan zijn.

Deze Breguet… mooier wordt het niet als je het mij vraagt :heart_eyes:

17 likes

:slight_smile: In mijn beleving wel met dit geweldige merk…maar ik gun het je

Deze plaat moet je in het echt zien…maar Marco, witgoud is voor mij ook goed ( misschien zelfs beter)

11 likes

Die plaat is zeker mooi Leon :ok_hand:t3: Maar als geheel is de TypeXX meer mijn ding as we speak. Kan uiteraard morgen weer anders zijn :joy: Je weet hoe dat gaat hier met “ons” :nerd_face:

1 like

Fijne dagen…misschien krijgen we 10 % op deze twee :wink:

1 like

Breitling kwadraat.

1 like

Toch liever de Breguet :sweat_smile:

Ik bedoelde er niets negatiefs mee, integendeel.

Breguet zijn niet de enigen die een type 20 maken, ook niet in goud.

In staal heb je ze minstens bij Breguet, Breitling, Dodane en Airain. Net als bij de dirty dozen watches en de B-Uhr, zijn er historisch meerdere fabrikanten.

10 likes

dan zou ook ik er zelfs voor kunnen vallen :+1:

1 like

Al deze die je daarstraks benoemde zou ik met trots dragen :sunglasses:

Is nog onderweg, even wachten dus :sweat_smile:

4 likes

Mooi horloge! Maar is dat datumvenster ook zo afgewerkt als het op deze foto er uit lijkt te zien?

Wellicht denk ik iets te zien, wat in werkelijkheid er anders uitziet…

• witte onafgewerkte ruwe randen?
  • linksonder geen rechte hoek?
1 like

Deze.
Had hem nooit moeten verkopen.
Enorm veel spijt van.

9 likes

Ze zullen toch nog wel te koop worden aangeboden?

Misschien niet meer voor een leuke prijs :disappointed_relieved:

1 like

Ziet er inderdaad funky uit. Denk dat het in het echt wel meevalt. Al lijkt het datumvenster wel breed. Zie hier, daar wordt ik nog hebberiger van.

12 likes