Ja die is gaaf! ![]()
Heb je dit model in Parijs gepast?
Ik keek even snel, ze hebben veel van dergelijke wijzerplaten. Ik vind het zelf vaak erg ‘vlak’ (no pun intended) overkomen.
Ik mis die diepte vaak wel en vind een wijzerplaat met verschillende niveaus vaak aantrekkelijker.
Dat gezegd hebbende wel een tof merk. Ben benieuwd naar de live ervaring.
Idem. Langs de andere kant doen zowat alle merken het tegenovergestelde, en proberen zoveel mogelijk textuur/diepte/lichtspel in hun wijzerplaten te steken (hallo GS!) dus het is wel een manier om zich te onderscheiden. Waar ik op zich alleen maar een duimpje kan voor geven, hoe bredere variatie hoe liever.
Yep, onderscheid is goed!
Toch als ze het doen is het wel weer goed hoor!
(Foto credits: European Watch Company)
Van alle fantastische Credors zie ik in Japan heb gezien en gepast, is onderstaande het horloge wat het meest is blijven hangen. Een van de meest eenvoudige van dit geweldige merk, maar sluit aan bij wat ik tof vind. Daarom vandaag een dagje dragen s.v.p.
Had je daar een mooie boutique of gewoon in winkels gezien?
Mijn eerste hit op chrono geeft precies mijn gevoel van het merk weer:
Ik snap dat merk nooit zo, van prachtige exclusieve horloges van heel laag geprijste - mooie - horloges.
Geweldig plan! ![]()
Prachtige plaat!
Van mij hadden ze de sub weg mogen laten…
Oef wat een pracht! ![]()
![]()
Ja erg gaaf deze carbon Ultrachron. ![]()
Klopt. Absoluut gaaf ding met een
40mm is perfect en dikte valt mij mee voor automaat. Prijstechnisch een no go - dan was ik voor anderhalve GS springdrive gegaan ![]()
En ik ga toch echt voor titanium
De Tresor lijn begint op me te groeien. Deze wil ik wel eens proberen maar vermoed dat het een afschrijfkanon gaat zijn.
Ik kende die niet en ik vind het een van de mooiere Omegas die ik al gezien heb. ![]()
Ik lees: dus ik vermoed dat die heel interessant jong gebruikt vindbaar moet zijn. ![]()
“Had je daar een mooie boutique of gewoon in winkels gezien?”
Grand Seiko winkels met meestal ook Seiko en dan ook nog een aparte afdeling voor Credor. Maar ook veel kleinere dealers gezien waar nog modellen van Credor liggen. In een aantal gevallen lijken ze daar al heel lang te liggen. Zo ook voor Grand Seiko modellen.
In de grotere steden zijn heel veel 2e hands winkels, waar je ook Credor tegen kunt komen. Een veel voorkomende (vreemde) formule is winkels waar op de begane grond luxe tassen en aanverwanten worden verkocht, maar op de 1e verdieping 2e hands horloges. Daar kun je dan tegen ieder willekeurig horlogemerk aanlopen…
Leuk, dank je wel!