Wat heb jij gepast? (Deel 2)

vanmorgen gepast, 114270. Heel fraai…

10 likes

Die bevindt zich wel in een erbarmelijke staat, zeg.

1 like

Tag Heuer

Top maar toch voor een Omega gekozen

11 likes

Slechte foto, maar de lugs zien er niet geweldig uit inderdaad. Heb nu in ieder geval eens een 36mm Rolex om de pols gehad, maat is perfect.

1 like

Hebben ze goed gedaan he, die Glassboxmodellen? :blush:

O.k., wat is erbij gekomen?

1 like

Deze?

:sweat_smile:

1 like

Ah, oh ja, natuurlijk! :grin: :+1: :beers:

1 like

Te vroeg voor een afspraak en wat doe je dan? Paar Rolexi passen tuulk! 41 mm vs 36 mm vs pakweg 40 mm

8 likes

Mijn worldtimer als referentie voor de maat, maar ik moet zeggen dat 35mm Tangente en 27,5mm Tetra het als dresser toch echt goed op mijn polsen doen.

En die Tetra is gewoon gaaf, lekker anders dan anders.

10 likes

Twee stuks vanmiddag om de pols gehad. De PRX in 40mm, en de Seiko Speedtimer. De Speedtimer puur om te kijken of het mij past en staat. De PRX omdat ik daar al erg lang naar op zoek ben/was, en het in deze aankomende periode goed gaat passen bij de veranderingen die er aan gaan komen.
In de komende maanden gaan mijn vriendin en ik een geregistreerd partnerschap aan, en ipv ringen vonden we een leuk horloge beter bij ons passen. Dus zowel voor mijn vriendin als voor mezelf een PRX besteld, in dezelfde kleur, 35mm voor haar en 40mm voor mezelf, beiden Quartz.

11 likes

Gefeliciteerd alvast, en uiteraard veel plezier met de horloges :+1:.

1 like

Ik vind die Nomos het mooiste :grin:

2 likes

:smiley:

1 like

Outlet Roermond. Vooral die Carrera vond ik een heel mooi horloge.

8 likes

Food for thought.

Erg mooi. Echt heel erg mooi. De vrij hoge rehaut (?) trok me niet.

Heul gaaf. Dat titanium maakt het echt een ander horloge, soort 19de-eeuwse steampunk. Ik blijf de L echter te groot vinden, alhoewel deze kleiner oogt dan de normale versie.

Minder liefde. Ik snap dat mensen op slag verliefd zijn, maar de maatvoering van de M werkt ook net niet voor mij.

Ik ben een Speedmaster-adept, maar ik vind deze erg klinisch.

Een van de verrassingen van de dag. De band is wat glimmerig maar wat een mooi horloge. Echt een van de betere allerskunners.

Te veel horloge voor mij.

Mooi, ik ben niet van bicolor, maar deze is echt heel erg geslaagd. Alleen is ie wel groot en dik.

En dit was echt indrukwekkend. Ik ben niet snel gegrepen door een horloge, maar deze wijzerplaat is zo onbeschrijfelijk mooi. Deze heb ik bijna laten inpakken. Het is alleen jammer dat het in de uiterlijke verpakking ter grote van een IWC chrono zit. Maar wat een geweldig horloge is dit.

10 likes

9 likes

Nog veel meer gepast en bepoteld op W&W en in Genève zelf, maar teveel om allemaal te posten.

Hier een aantal toppers.

22 likes

Deze wijzerplaat kan geen IWC tegenop :wink:

De afmetingen vallen bij dagelijks gebruik echt mee, weet ik uit ervaring
Zelfs in de trein te dragen

9 likes

Die Credor is een bijzonder ding! Staat je het beste qua maat vind ik. Zit daar nu een MOP dial in?

1 like

Is de nieuwe locomotive. De vorige was een Genta ontwerp van de late jaren 70. Volgens mij enkel quartz.

Deze is de nieuwe, wel mechanisch dit keer. De ontwerper was aanwezig bij de stand op W&W en was een zeer vriendelijke kerel.

De wijzerplaat was inderdaad heel bijzonder. Antraciet achtig waarbij de sunburst een soort MOP effect had. Nooit eerder gezien maar krachtig uitgevoerd.

Ik had het geluk dat ik het horloge van een hoge GS manager uit de Verenigde Staten die aanwezig was bij Credor om de pols mocht slingeren. Eigenlijk kon je deze niet passen.

Van de nieuwe ‘Genta’ reissued horloges van dit jaar, wint echter naar mijn inziens toch de IWC 35 om mijn pols. Ik was ook zeer onder de indruk van het simpele systeem om schakels te wisselen.
Te doen met twee simpele tandenstokers of wattenstaafjes.

De credor was in volledig titanium. Dat vind ik toch wel erg licht en voelt een beetje als speelgoed.

10 likes