Wat heb jij gepast? (Deel 2)

Je zegt het precies goed druk en saai tegelijkertijd.

2 likes

Had hem binnen, maar was iets met de band. Dus teruggestuurd en gaan ze fixen. Als hij er weer is geef ik een update.

1 like

Er is ook een bronzen variant. Net even andere wijzerplaat kleur, hier en daar een klein verschil, was ik zelf erg gecharmeerd van. Wellicht is dit een optie?

Deze dus

Niet mijn horloge. Wel gepast.

2 likes

Vandaag in Düsseldorf bij Morawitz geweest en daar de Sinn 556 gepast in de 3 lichte kleur wijzerplaten, ik wilde vooral de zandkleurige zien maar kreeg ze allemaal voorgeschoteld net als de matzwarte op 5-link bracelet. Viel me toch wat tegen op de pols.

Verder nog een quartz GS gepast met champagne wijzerplaat, hier heb ik me toch voor moeten inhouden want het jeukte! Zeker gezien de leuke kortingen die ze geven op GS.

Eind oktober weer in Düsseldorf, dus nog wat tijd om na te denken.

Geen foto’s gemaakt.

1 like

Vandaag de Boutique in Innsbruck binnengelopen en deze twee gepast.

Was ontzettend verrast door de gekleurde wijzerplaat. Echt heel gaaf! Uiteraard helaas niet te koop, maar wel nice om in real life te hebben gezien. En toch blijft de groene mij meer trekken. Ff wachten tot het horlogepotje weer aangevuld is. :wink:

13 likes

Die celebration dial is nauwelijks afleesbaar, fucking saai en fucking druk tegelijkertijd. Echt een van de lelijkste horloges ooit gemaakt en iedereen die dat durft te ontkennen zit héél diep gevangen in de merknaam en marketing

4 likes

Sommigen noemen dat kunst. :hugs:

Er zijn zelfs mensen die een blik tomatem aan de muur hangen. Anderen zijn zelfs te lui om te tekenen en kleven er gewoon een banaan aan. Bizar allemaal.

1 like

Haha! :joy: Zo kan je het ook omschrijven!

Vond hem op de eerdere afbeeldingen die ik online zag ook niks, maar in real life had hij best wel wat. Ja hij is druk, maar om de pols valt dat best wel mee. En is eigenlijk prima afleesbaar en verraste mij wel. Zelf zou ik er alleen ook niet voor gaan. Denk namelijk dat hij na verloop van tijd tegen gaat vallen.

1 like

Ooit misschien? Nog niet helemaal overtuigd …

11 likes

Maar wanneer draag je zoiets dan?

T-shirt dagen.

1 like

:star_struck:

18 likes

Iedere dag, supertof ding!

Ietwat aan de forse kant, maar best tof.

16 likes